Gå til innhold

J**** vaskemaskin!!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

:evil: Jeg sitter her og er passe forbanna. For noen få uker siden hadde jeg reperatør innom fordi reima hadde blitt ødelagt på min 3 år gamle vaskemaskin.

Forrige uke begynte den å glemme å sentrifugere..Nå glemmer den ALT! Den bare står der og suser for hvert eneste program. Plutselig jobber den litt da, men den glemmer fortsatt å sentrifugere! :x

Den er da for søren meg bare 3 år gammel, og vi betalte 5000 kroner for den. Den bør da vel fungere lengre enn som så! :o

Andre som har erfaringer med Zanussi vaskemaskin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du sjekka nederst på maskinen der en kan vri rundt en knott, kan være noe som har satt seg fast, jeg har ikke samme merket som deg, men du kan sjekke på din. Som regel penger eller noe sånt som sitter fast og da stopper maskinen på sentrifugering. Håper det er det. OBS! Vannet renner ut når du drar ut denne proppen, bare så du er klar over det. Håper det ordner seg!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier det samme som Quinden, sjekk om noe har satt seg fast.

Min gjorde akkurat det samme som din, og det var ikke rent lite jeg fant der... Pass på når du sjekker, hold noe under til vannet som kommer ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg sjekka der nå. Fant en knapp, men den vil fortsatt ikke vaske. Nå klikket den seg bare fra programmet B til C uten egentlig å gjøre noe som helst.

:cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den bare tre år gammel så gir kjøpsloven deg rett til gratis reprasjon med mindre det er selvforskyldte problemer eller slitedeler du må regne med at går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Som sagt så hadde vi reperatør her for noen få uker siden, og reima gikk på reklamasjon, siden den kun var 3 år gammel. Det som var, var at reima hadde røsket med seg noen ledninger i samme slengen når den røyk, men de ledningene fikset reperatøren.

Sitter og grubler på om kanskje ikke reperasjonen av ledningene var bra nok, siden vaskemaskinen har begynt å tulle etter dette. Jeg har vært SÅ fornøyd med maskinen helt til reima røyk.

SKal kontakte reperatøren igjen i morgen, så får jeg se hva de sier. Forhåpentligvis er dette noe vi slipper å betale i dyre dommer for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som sagt så hadde vi reperatør her for noen få uker siden, og reima gikk på reklamasjon, siden den kun var 3 år gammel. Det som var, var at reima hadde røsket med seg noen ledninger i samme slengen når den røyk, men de ledningene fikset reperatøren.  

Sitter og grubler på om kanskje ikke reperasjonen av ledningene var bra nok, siden vaskemaskinen har begynt å tulle etter dette. Jeg har vært SÅ fornøyd med maskinen helt til reima røyk.

SKal kontakte reperatøren igjen i morgen, så får jeg se hva de sier. Forhåpentligvis er dette noe vi slipper å betale i dyre dommer for.

Uff uff... ser ut som du har vært like uheldig som meg..

En ting er sikkert ihvertfall jeg ska ha ny maskin selvom maskinen min er bare 2år gammel.

Er lei av å fikse på den og må betale siden jeg har ikke kjøpt maskinen her i Sverige :evil:

Hiv den ut og få deg en ny.. Når den begynner å tulle alerede etter 3år.. Så er det reklamasjonsfeil på den.. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dr Zoidberg

Har kjørt en del Zanussi-maskiner i retur fra kunder som enten hadde reklamasjon eller som ikke var fornøyde. Hver gang vi kjørte for Elkøp så hadde vi Zanussier på hentelista.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det lover jo ikke akkurat godt, Wild Thing..

Ringte reperatøren i dag, og de kommer ikke før på fredag.

Hva blir det neste som ryker på den mon tro? :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men når du sjekket, stakk du fingeren inni, og kjente om det var noe der...? Vi dro ut noe som absolutt ikke skulle være der, etter det vasket maskinen bare en gang skikkelig. Sjekket enda en gang, og fant litt til. Det tok ikke slutt :) Etter at jeg fikk div. ut, så har den vært som før.

Så ikke reparatøren finner noe du ikke vil han skal se :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Sjekket en gang til nå, og det er ikke noe jeg kan få tak i ihvertfall. Men det er vann i maskinen, men under grensa til det sluket om du skjønner.

Tror det er noe annet som er galt, for nå reagerer den ikke på noen av programmene eller noe som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvilken Zanussi maskin du har? Vi har også en 3 år gammel Zanussi maskin og har ikke hatt noen problemer med den enda. (Den går bare 2-3 ganger i løpet av uken da...) *bank i bordet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Det er en Zanussi FLS 1486 med 1400 omdreininger. Betalte ca 5000 for den for 3 år siden, og jeg har vært alldeles strålende fornøyd med den..helt til nå :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Shivani

Jepp! Men det er en del til en overgang jeg må ha før den kan tas i bruk. Men det var jammen bare så vidt den fikk plass. Heldigvis er dørkarmene med sånt klikk-system så de kan tas av. Hvis ikke hadde den ikke kommet inn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...