Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner en sykepleier ved kommunalt sykehjem som tjener 500.000 og hun får overtid og turnustillegg utenom. Tilsammen blir vel hennes lønn rundt kr 600.000.

Da er hun kanskje avdelingsleder? Kjenner en sykepleier jeg også, som tjener 500 000 i året, og huner avdelingsleder på sykehjem, også har hun vel noe tillegg også..

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Det var dette jeg ønsket svar på... Hva er turnustillegg, og hvor mye er det ? (Begynner i jobb i kommunen i høst, og bare nysgjerrig). Vet hva jeg får i lønn men ikke hva tilleggene er. Forstår at de varierer litt fra plass til plass :-)

Turnustillegg hos oss er slik jeg har forstått det en slags ulempelønn for at man jobber turnus..

AnonymBruker
Skrevet

Her var det mye ymse, sjekk jobbfeber evt tariffavtale. Akademikerne (din fagforening) har noen bra tall.

I min kommune kan de lokke deg med 10års ans. fordi de er despereate etter deg.

:popcorn:

AnonymBruker
Skrevet

Her var det mye ymse, sjekk jobbfeber evt tariffavtale. Akademikerne (din fagforening) har noen bra tall.

Uff, desperate folk er bare så patetiske...

Skrevet

Minstelønn til sykepleiere

Så kommer tilleggene, avhengig av om du jobber 2- eller 3-delt turnus, samt helligdagstillegg og helgetillegg.

I likhet med grunnlønna varierer tilleggene fra kommune til kommune, kommer helt an på sykepleierdekningen. Småkommuner lønner gjerne sykepleiere godt på grunn av sykepleiermangel.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke for å være uhøflig.. men her er det 24 svar, og svarene referer til ulike sider hvor jeg kan sjekke opp tillegg osv.. Jeg er ikke interessert i dette, jeg er helt enkelt interessert i konkret informasjon hva DU har i tillegg i kroner og øre, kveldstillegg og helgetillegg..

Takk til de som har svart på det jeg lurer på.

AnonymBruker
Skrevet

"Hva tjener en sykepleier?"

-Penger

• Liker 1
Skrevet

Ikke for å være uhøflig.. men her er det 24 svar, og svarene referer til ulike sider hvor jeg kan sjekke opp tillegg osv.. Jeg er ikke interessert i dette, jeg er helt enkelt interessert i konkret informasjon hva DU har i tillegg i kroner og øre, kveldstillegg og helgetillegg..

Takk til de som har svart på det jeg lurer på.

Gjør det deg så veldig mye klokere? Da får du mest sannsynlig 24 ulike svar igjen siden alle sammen bor på forskjellige steder og har forskjellige arbeidsgivere og forskjellig ansiennitet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gjør det deg så veldig mye klokere? Da får du mest sannsynlig 24 ulike svar igjen siden alle sammen bor på forskjellige steder og har forskjellige arbeidsgivere og forskjellig ansiennitet.

Ja det gjør meg klokere. Det er derfor jeg spør. Jeg er interessert i å vite hvordan forskjellene er. :-)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Akademikerne er for lærere osv. NSF er for sykepleierne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...