Gå til innhold

Lime steiner, hva slags lim?

Safira

Anbefalte innlegg

Jeg ble veldig inspirert av en artikkel i dagbladet hvor det er bilde av en skål laget av små steiner. Jeg tenkte jeg skulle prøve meg på noe lignende selv, men jeg vet ikke hva slags lim jeg skal bruke. Er det noen som har noen gode forlag?

Jeg tenker at hobbylim kanskje ikke holder så godt? Det er i alle fall kjekt dersom skålen(limet) tåler å bli litt fuktig. Og så er det også ganske greit dersom matvarer som har vært borti det (størknede) limet ikke blir uspiselige. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wow, den skålen var råkul :)

Er desverre veldig usikker på lim, reis og hør på maxbo, de burde vel vite det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble veldig inspirert av en artikkel i dagbladet hvor det er bilde av en skål laget av små steiner. Jeg tenkte jeg skulle prøve meg på noe lignende selv, men jeg vet ikke hva slags lim jeg skal bruke. Er det noen som har noen gode forlag?

Jeg tenker at hobbylim kanskje ikke holder så godt? Det er i alle fall kjekt dersom skålen(limet) tåler å bli litt fuktig. Og så er det også ganske greit dersom matvarer som har vært borti det (størknede) limet ikke blir uspiselige. :)

Haha, jeg tenkte akkurat det samme da jeg leste den artikkelen...:)

Satt og googlet "lim som limer sten mot sten" og andre uvanlige fraser i går, og det beste tipset jeg fant var Plastic Padding Montage X-Treme. Den skal visstnok kunne bestilles via byggvarehus og fargehandlere, med mindre de har den allerede.

Lykke til da, og husk å legge ut et bilde når den er ferdig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...