M0niq Skrevet 5. januar 2011 #1 Skrevet 5. januar 2011 Hei! Har nettopp kjøpt meg ny telefon. Har leita overalt, men finner ikke ut hvordan facebookontaktene mine forsvinner fra telefonlisten. noen tips? Noen som veit hvordan jeg får synkronisert kontaktene mine fra iphone til htc også?
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2011 #3 Skrevet 5. januar 2011 Noen som veit hvordan jeg får synkronisert kontaktene mine fra iphone til htc også? Sync iphone to Outlook for all the contacts. You will have a .pst file created. Then install sync manager for HTC desire and sync outlook contacts to HTC desire from the same .pst file.
sofie777 Skrevet 5. januar 2011 #4 Skrevet 5. januar 2011 (endret) Eller bli medlem av Memotoo.com, der kan du synkronisere veldig mange ting (bokmerker, kalender og mye mer). Hilsen en som venter spent på HTC Desire som er i posten nå og som skal oppgradere fra Nokia 5800 Xpress music. Endret 5. januar 2011 av sofie777
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2011 #5 Skrevet 7. januar 2011 Sync iphone to Outlook for all the contacts. You will have a .pst file created. Then install sync manager for HTC desire and sync outlook contacts to HTC desire from the same .pst file. Ikke tid til å lete opp i reglene nå, men det er vel slik at man IKKE kan skrive på engelsk på KG? Norsk, svensk og dansk hvis dette er morsmål men ikke engelsk, var det ikke slik?
Zzyzx Skrevet 7. januar 2011 #6 Skrevet 7. januar 2011 Ikke tid til å lete opp i reglene nå, men det er vel slik at man IKKE kan skrive på engelsk på KG? Norsk, svensk og dansk hvis dette er morsmål men ikke engelsk, var det ikke slik? Neida, går helt fint. Innlegg som postes på Kvinneguiden skal være skrevet på norsk så lenge dette er mulig. Hvis dette ikke er morsmålet, kan man skrive på svensk, dansk eller engelsk.
Gjest smexi hellcat Skrevet 7. januar 2011 #7 Skrevet 7. januar 2011 Så du har kjøpt deg en HTC huh? Dårlig kjøp, lurer på hvor lenge den kommer til å være så.. "bra" - xx C.
M0niq Skrevet 9. januar 2011 Forfatter #8 Skrevet 9. januar 2011 Ja, etter å ha hatt iphone i 2 år ville jeg prøve noe annet Er fornøyd hittils, bortsett fra at skjermen har problemer med å holde seg "deaktivert" under samtale. Så man kan lett legge på, sette på høytaler etc. Irriterende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå