Big Sister Skrevet 5. januar 2011 #1 Skrevet 5. januar 2011 Hørt at det skal være gjennomtenkt det man skal gi dagen etter man er gift. Noen som har gitt noe?
Thinkerbelle Skrevet 5. januar 2011 #2 Skrevet 5. januar 2011 Kan man svare om man har tenkt å gi noe? (gifter meg i sommer). Jeg har tenkt å gi min blivende en klokke han ønsker seg, og kanskje også såkalte "secret box" bilder av meg - om jeg tør:) andre ideer jeg tenkte på var opplevelsesdag hvor han får kjøre Ferrari (som han elsker), nytt dørskilt med deres felles etternavn, langringsvin med forskjellig lengde, for eksempel 5, 10, og 15 år, slik at disse kan åpnes på etterfølgende bryllupsdager:)
Vera Vinge Skrevet 5. januar 2011 #3 Skrevet 5. januar 2011 Jeg ville gi noe klassisk og holdbart, og endte med en ordentlig skinnveske. Den har han brukt utrolig mye, og gir fortsatt uttrykk for at han er veldig glad i den, at det er hyggelig å kunne bruke noe sånt til hverdags som han fikk i en spesiell anledning.
Anglofil Skrevet 5. januar 2011 #4 Skrevet 5. januar 2011 Jeg har ærlig talt ikke tenkt til å gi morgengave og tenker det er rettferdig mtp at jeg betaler bryllupet. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2011 #5 Skrevet 5. januar 2011 Gifter oss i juni. Jeg tenkte å gi god årgangsvin og kanskje secret box-bilder. Spørs om jeg tør, men hadde jeg turt det ville han nok blitt utrolig glad
FruN Skrevet 5. januar 2011 #6 Skrevet 5. januar 2011 Jeg har ingen ANELSE hva i all verden jeg skal finne på! Gubben min har alt han trenger, og kjøper det han vil ha som tiden går... Men secret box-bilder? Så utrolig bra! Til mannen som har alt, eh?
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2011 #7 Skrevet 5. januar 2011 Jeg har ingen ANELSE hva i all verden jeg skal finne på! Gubben min har alt han trenger, og kjøper det han vil ha som tiden går... Men secret box-bilder? Så utrolig bra! Til mannen som har alt, eh? Ja, er det jeg tenker hvertfall. Da slipper jeg å kjøpe ting han har fra før, og så får han noe han uansett maser om hele tiden, men som jeg ikke ofte er så keen på å gi han :gjeiper: I tillegg kan det være gøy/kjipt (velg selv) å ha for å se tilbake på yngre tider før kroppen ble gammel og skral
kaprifolen Skrevet 8. januar 2011 #8 Skrevet 8. januar 2011 Jeg gav mannen et lommeur i gull og mansjettknapper, begge gravert med initialer... Vi har litt vintageinspirert stil, og han er sååå kjekk i threepiece-suit med lommeur og sixpence! :rødme:
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2011 #10 Skrevet 9. januar 2011 Jeg kjøpte komplett stormkjøkken til han og fikk iPod tilbake
Frk. Belle Skrevet 10. januar 2011 #11 Skrevet 10. januar 2011 Jeg gav min mann mansjettknapper og han gav meg et armbånd:) Koselig å gi hverandre en gave førest morgenen som rette ektefolk.. Og så hadde jeg med favoirittsjokoladen vår som vi også delete på senga :rødme:
Tralla la Skrevet 10. januar 2011 #12 Skrevet 10. januar 2011 Min fikk mansjettknapper, men de ble gitt før bryllupet fordi han skulle ha dem på seg da vi giftet oss. Som tilleggsgave kjøpte jeg dørskilt med nytt felles etternavn, så han skulle få noe å pakke opp morgenen etter også.
Fluffe Skrevet 10. januar 2011 #13 Skrevet 10. januar 2011 Gifter meg i morgen. Vi er rimelig blakke etter regningene har blitt betalt så det blir egentlig ingenting. Jul,typen hadde bursdag og bryllup + masse regninger tar knekken på lommeboka mi. Han får meg da..
ejoty Skrevet 10. januar 2011 #14 Skrevet 10. januar 2011 Vi hadde egentlig ikke lyst til å bruke så veldig mye mer penger, så vi ble enige om beløp (200-300,-) og at det skulle være noe praktisk. Så han fikk ny toalettmappe og jeg fikk ny paraply. Det er for øvrig sånn vi stort sett alltid gjør det med julegaver og bursdagsgaver; blir enige om beløpet. Så det var for så vidt veldig "oss" å gjøre det for morgengaven også. Selv om det ikke blir så spenstig historie ut av det :gjeiper: Så får vi se om vi gjør noe mer ut av ting i forbindelse med jubileum.
Gjest loren Skrevet 11. januar 2011 #15 Skrevet 11. januar 2011 Jeg har tatt secret box bilder av meg selv og scrappet dem veldig enkelt, så de får han på vår første morgen som ektefolk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå