Gjest lurven Skrevet 19. oktober 2003 #1 Skrevet 19. oktober 2003 grrr jeg er så lei av folk som klager uten at de gjør noe for å forandre sin situasjon.. f.eks der jeg jobber er det mange som klager over jobben.. og det har de gjort i de to årene jeg har jobba der.. hvorfor bytter man ikke jobb da... det samme gjelder mennesker som klager over hvor fælt de har det med kjæresten sin.. hvorfor ikke slå opp da.. nå snakker jeg altså om sityasjoner det går å gjøre noe med da.. er klar over at ikke alle kan forandre sin situasjon
Gjest Embla s Skrevet 19. oktober 2003 #2 Skrevet 19. oktober 2003 he he, isåfall, Lurven, burde vel du også ta konsekvensen av din misnøye med disse som klager og følge din egen oppskrift: Skift jobb (så slipper du høre på de to som klager over jobben) og bytt ut de vennene som klager over dama/typen
ringblomst Skrevet 19. oktober 2003 #3 Skrevet 19. oktober 2003 Er faktisk ganske enig med deg, at det er slitsomt med folk (rettere sagt de samme folkene) som klager på ting de faktisk kan gjøre noe med - er riktig nok litt voldsomt å bytte jobb i disse tider. Mener at man får det ikke noe bedre enn man gjør det til selv. Gidder ikke lenger å høre på denne klagingen - for de fleste ønsker jo ikke noe annet enn å få utbrudd for sin misnøye. Visst er det greit å klage en gang i blant, men det er faktisk noe med det å komme videre og vite at man har faktisk ansvar for sitt eget liv og sin egen glede.
punkyB Skrevet 19. oktober 2003 #4 Skrevet 19. oktober 2003 Tror at jo bedre man har det jo mer klager man ...... Mange er sikkert ikke klar over det - og mener det kanskje ikke så ille. Du kan jo bare si det til dem - hvorfor slutter du ikke?? Enten så gjør de jo faktisk det - ellers så holder de forhåpentligvis kjeft.
Gjest lurven Skrevet 19. oktober 2003 #5 Skrevet 19. oktober 2003 he he, isåfall, Lurven, burde vel du også ta konsekvensen av din misnøye med disse som klager og følge din egen oppskrift: Skift jobb (så slipper du høre på de to som klager over jobben) og bytt ut de vennene som klager over dama/typen jeg går og jobber et sted for meg selv jeg når de byner å klage.. når det gjelder venner som klager sier jeg hva jeg mener om saken.. og hvis de snakker om det igjen så bytter jeg tema
Gjest Anonymous Skrevet 19. oktober 2003 #6 Skrevet 19. oktober 2003 ..er så lei av folk som klager fordi de er lei av folk som klager... hvorfor kan de ikke bare gjøre noe med det?
Gjest lurven Skrevet 19. oktober 2003 #7 Skrevet 19. oktober 2003 Tror at jo bedre man har det jo mer klager man ...... Mange er sikkert ikke klar over det - og mener det kanskje ikke så ille. Du kan jo bare si det til dem - hvorfor slutter du ikke?? Enten så gjør de jo faktisk det - ellers så holder de forhåpentligvis kjeft.det har jeg også gjort.. og da svarer de at de har tenkt å slutte.. men det gjør de jo ikke likevel..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå