Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem kan man snakke med om trivsel på jobben hvis man ikke føler seg trygg på verken kollegaer eller sjef? Det siste halvåret 2010 følte jeg at jobben tok veldig på (så jeg gledet meg faktisk til å bli sykmeldt pga operasjon, og som førte til at jeg ble borte i 3 uker). Nå som jeg er tilbake på jobb føler jeg at kollegaer som jeg trodde jeg hadde god kjemi rakker ned på meg og jeg har opplevd at ting som blir sagt til sjefen (som er taushetsbelagt) blir sagt videre til kollegaer som jeg ikke ønsker å si det til. Fordi jeg syns det er vanskelig. Nå syns jeg at jobb bare er pes og mest av alt jeg trives forderdelig dårlig.

Så dårlig at jeg gruer meg til å gå på jobben.. og se enkelte folk.

Skrevet

Vet ikke om jeg kan gi deg noen gode råd, men jeg vet hvordan du har det. Er forferdelig å ikke trives på jobben, og det gjør det ikke akkurat enklere når du ikke har noen på jobben du stoler på og kan snakke med.

Hvordan er mulighetene for å få en annen jobb? Personlig ville jeg heller gått ned i lønn eller funnet en jobb som jeg kanskje var litt overkvalifisert for, fremfor å mistrives på arbeidsplassen.

Ellers er det mulig at det vil hjelpe å snakke med sjefen eller evt en tillitsvalgt. Tross alt er arbeidsgiver nødt til å ta slike problemer på alvor, og har som plikt å tilrettelegge for et godt arbeidsmiljø.

Lykke til :klemmer:

Skrevet

Vet ikke om jeg kan gi deg noen gode råd, men jeg vet hvordan du har det. Er forferdelig å ikke trives på jobben, og det gjør det ikke akkurat enklere når du ikke har noen på jobben du stoler på og kan snakke med.

Hvordan er mulighetene for å få en annen jobb? Personlig ville jeg heller gått ned i lønn eller funnet en jobb som jeg kanskje var litt overkvalifisert for, fremfor å mistrives på arbeidsplassen.

Ellers er det mulig at det vil hjelpe å snakke med sjefen eller evt en tillitsvalgt. Tross alt er arbeidsgiver nødt til å ta slike problemer på alvor, og har som plikt å tilrettelegge for et godt arbeidsmiljø.

Lykke til :klemmer:

Ikke så lett å snakke med sjefen hvis sjefen ikke holder ord, eller holder ting mellom oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...