Gjest Sommertid Skrevet 5. januar 2011 #1 Skrevet 5. januar 2011 (endret) For noen dager siden bestemte jeg meg for å registrere meg på Gaysir, og sliter enormt med hva jeg bør skrive i profilem min. Jeg har aldri vert på en date side før og vet ikke helt hva som er normalt å ta med i profilteksten og hva man bør utelate. Noen som har noen tips og triks til hvordan å gjøre profilen spennende? Alle tips tas i mot med stor takk =) Endret 5. januar 2011 av Sommertid
Steinar40 Skrevet 5. januar 2011 #2 Skrevet 5. januar 2011 Vær heller ærlig. Ellers gir du fort andre feil inntrykk.
fruBeist Skrevet 5. januar 2011 #3 Skrevet 5. januar 2011 Mitt inntrykk er at folk flest på Gaysir ikke er spesielt glad i å lese lange profiltekster. Vær ærlig, ha litt humor, og skriv kort. Til mer utdypende info kan du bruke dagboka. Legg noen bilder på profilen, og bli medlem i noen grupper. Da viser du gjerne enda mer av deg selv, uten disse lange profiltekstene. Velkommen til Gaysir, ta deg en tur innom forumet og Du må forøvrig ha vert medlem i en uke før du kan begynne å skrive der inne.
Gjest Sommertid Skrevet 5. januar 2011 #4 Skrevet 5. januar 2011 Mitt inntrykk er at folk flest på Gaysir ikke er spesielt glad i å lese lange profiltekster. Vær ærlig, ha litt humor, og skriv kort. Til mer utdypende info kan du bruke dagboka. Legg noen bilder på profilen, og bli medlem i noen grupper. Da viser du gjerne enda mer av deg selv, uten disse lange profiltekstene. Velkommen til Gaysir, ta deg en tur innom forumet og Du må forøvrig ha vert medlem i en uke før du kan begynne å skrive der inne. Tusen takk for utfyllendes svar Har allerede vert å snoket en del på forumet. Veldig irriterendes regel at man må være medlem en uke før man får skrive der inne, jeg vil nå Klart jeg kommer til å være ærlig i profiltekste, ser ikke noe poeng i å lage en fantasi meg når jeg torssalt er ute etter venskap mm. Får prøve meg på litt humor. har også lagt merke til at de fleste profilene jeg har vert inne å snoket på har en eller flere musikkvideoer. Jeg bryr meg fint lite om å høre på sangene når jeg sniker, men kanskje det er en ide for å få litt mere frem hva jeg hører på ? har også lagt ut bilde av meg selv, da jeg selv merker at jeg glatt hopper forbi profiler uten bilde. Psst, henger du der inne Frubeist? Lurer på om jeg kan ha funnet deg
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2011 #5 Skrevet 5. januar 2011 har også lagt ut bilde av meg selv, da jeg selv merker at jeg glatt hopper forbi profiler uten bilde. Den tiden jeg var på datesider hoppet jeg glatt over profiler full av skrivefeil, og de kjenner som har vært på slike sider sier det samme. Les igjennom tre ganger og få noen andre til å gjøre det samme.
fruBeist Skrevet 5. januar 2011 #6 Skrevet 5. januar 2011 (endret) Tusen takk for utfyllendes svar Har allerede vert å snoket en del på forumet. Veldig irriterendes regel at man må være medlem en uke før man får skrive der inne, jeg vil nå Klart jeg kommer til å være ærlig i profiltekste, ser ikke noe poeng i å lage en fantasi meg når jeg torssalt er ute etter venskap mm. Får prøve meg på litt humor. har også lagt merke til at de fleste profilene jeg har vert inne å snoket på har en eller flere musikkvideoer. Jeg bryr meg fint lite om å høre på sangene når jeg sniker, men kanskje det er en ide for å få litt mere frem hva jeg hører på ? har også lagt ut bilde av meg selv, da jeg selv merker at jeg glatt hopper forbi profiler uten bilde. Psst, henger du der inne Frubeist? Lurer på om jeg kan ha funnet deg Jeg har hengt på Gaysir i snart 6 år faktisk Og tror du at du har funnet meg, så har du mest sannsynlig det Disse "blåmennene" uten bilde er litt irriterende. Greit nok at man ikke vil ha bilde av seg selv, men et eller annet bilde burde man klare å legge inn. Kona hadde ikke ansiktsbilde da jeg fant henne, men et bilde som allikevel representerte henne. Ang. de yputubevideoene, jeg ser aldri på disse på profilene til folk. Har hatt videoer på profilen jeg og, men nå foretrekker jeg heller å legge de i dagboka om det er noe jeg vil dele. Edit: Forresten, den ukesregelen med forumet kom etter at folk registrerte seg for å lage kvalme og spre hets i forumtråder, dermed ble det en nødvendighet. Endret 5. januar 2011 av fruBeist 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2011 #7 Skrevet 5. januar 2011 Er ikke gaysir en dateplass for homofile? Ikke at det gjør noe, men er det straighte også der? Var der for maangen år siden. Det virket da som et "sexsjekkemarked"..
fruBeist Skrevet 5. januar 2011 #8 Skrevet 5. januar 2011 Er ikke gaysir en dateplass for homofile? Ikke at det gjør noe, men er det straighte også der? Var der for maangen år siden. Det virket da som et "sexsjekkemarked".. Gaysir er dateplass for homofile ja. Men ikke bare. Jeg har vert på gaysir som sagt i straks 6 år, og har aldri brukt plassen bevisst til sjekking. Jeg har brukt gaysir til å holde kontakt med skeive venner, få nye skeive venner, finne gamle kjente, og ikke minst forumet.Og så dumpa jeg innom en profil som skulle vise seg å tilhøre hun jeg nå er gift med, Folk bruker gaysir på veldig forskjellige måter. Noen bruker det som et kjøttmarked, noen til å finne en livsledsager, noen til å finne likesinnede venner og ikke føle seg som den eneste skeive i hele verden. Og de som meg, som stort sett bruker forumet for tidsfordrivet. Ja, det er streite folk og på gaysir, noen prøver seg på å få noe, men andre igjen trives på forumet og holder seg der. 1
fruBeist Skrevet 5. januar 2011 #9 Skrevet 5. januar 2011 Tusen takk for utfyllendes svar Har allerede vert å snoket en del på forumet. Veldig irriterendes regel at man må være medlem en uke før man får skrive der inne, jeg vil nå Du kan sikkert bruke +/-funksjonen fram til du kan skrive. Du kan sikkert og legge inn bokmerker på tråder, så kan du dra opp igjen når du kan skrive
Gjest Sommertid Skrevet 5. januar 2011 #10 Skrevet 5. januar 2011 Edit: Forresten, den ukesregelen med forumet kom etter at folk registrerte seg for å lage kvalme og spre hets i forumtråder, dermed ble det en nødvendighet. Regnet med at det var pga noe slikt at de hadde regelen. Er ikke gaysir en dateplass for homofile? Ikke at det gjør noe, men er det straighte også der? Var der for maangen år siden. Det virket da som et "sexsjekkemarked".. "Gaysir er Norges største møteplass for homofile og andre skeive." sier nettsiden deres
Gjest Sommertid Skrevet 5. januar 2011 #11 Skrevet 5. januar 2011 (endret) Du kan sikkert bruke +/-funksjonen fram til du kan skrive. Du kan sikkert og legge inn bokmerker på tråder, så kan du dra opp igjen når du kan skrive Skal prøves! =) Edit:Kan ikke tommel opp/tommel ned før jeg har vert medlem en uke heller. Ser ut til at jeg får smøre meg med tålmodighet =) Endret 5. januar 2011 av Sommertid
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2011 #12 Skrevet 5. januar 2011 Gaysir er dateplass for homofile ja. Men ikke bare. Jeg har vert på gaysir som sagt i straks 6 år, og har aldri brukt plassen bevisst til sjekking. Jeg har brukt gaysir til å holde kontakt med skeive venner, få nye skeive venner, finne gamle kjente, og ikke minst forumet.Og så dumpa jeg innom en profil som skulle vise seg å tilhøre hun jeg nå er gift med, Folk bruker gaysir på veldig forskjellige måter. Noen bruker det som et kjøttmarked, noen til å finne en livsledsager, noen til å finne likesinnede venner og ikke føle seg som den eneste skeive i hele verden. Og de som meg, som stort sett bruker forumet for tidsfordrivet. Ja, det er streite folk og på gaysir, noen prøver seg på å få noe, men andre igjen trives på forumet og holder seg der. Takk for svar Må jo prøvest ut igjen da
Egads_Memethon Skrevet 5. januar 2011 #13 Skrevet 5. januar 2011 Gaysir er et supert sted å være Liker det mye bedre enn her,faktisk Mest pga forumet,som er mye strengere regulert enn her,hvor enhver kan slenge dritt uhemmet. Hva du bør ha i profilteksten - hva du vil kanskje? Om du er bare nysgjerrig - eller om du vil date, hva slags musikk du liker eller hobbyer.. noe sånt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå