AnonymBruker Skrevet 5. januar 2011 #1 Skrevet 5. januar 2011 Nå har USA startet ny sesong av The Bachelor, og de har gitt Brad Womack, den eneste ungkaren som dumpet begge finalistene, en ny sjanse! Jeg er kjempespent og gleder meg til å følge med! Er det fler?
Miss Desiree Skrevet 5. januar 2011 #2 Skrevet 5. januar 2011 Nei,blir kvalm av hele fyren. Ikke fordi han dumpa begge jentene, kunne ikke brydd meg mindre om det. Men hvorfor skal han være med der igjen? Kan han ikke finne seg en dame utenfor tv, når det tydligvis ikke funka første gangen? Mediakåt, er det han er!
Lillemeg25 Skrevet 5. januar 2011 #3 Skrevet 5. januar 2011 Skjønner ikke hvorfor han fikk en ny sjanse. Hvis han ikke klarte å velge sist gang, så kan det jo godt hende det skjer igjen.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2011 #4 Skrevet 5. januar 2011 Det er tre år siden sist han var med, det var ABC som tok kontakt med ham - ikke han som ba om en ny sjanse. Han har jobbet med seg selv, gått i terapi og tror virkelig at han er mer åpen for å finne kjærligheten denne gangen. Jeg synes han er dødssjarmerende, og jeg synes ikke det gjør noe at han ikke valgte noen forrige gang. Han ble ikke forelsket, sånn var det bare. Han kunne jo fridd til en jente han ikke elsket, hadde det vært bedre? 2
Norbertine Skrevet 5. januar 2011 #5 Skrevet 5. januar 2011 Litt ambivalent merker jeg, tror nok absolutt at det kan gå bedre for han denne gangen, men samtidig hadde det kanskje vært mer rettferdig og mer spennende å se på at noen andre fikk sjansen. Jeg kommer nok til å se på uansett da.
Gjesten Skrevet 6. januar 2011 #6 Skrevet 6. januar 2011 Jeg skal følge med hvertfall, kommer ny episode på mandag
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2011 #7 Skrevet 24. februar 2011 Er jeg den eneste som har fulgt med på dette? Jeg elsker the bachelor! Og Brad Hvem heier dere på?
Norbertine Skrevet 25. februar 2011 #8 Skrevet 25. februar 2011 Jeg følger med! Har ikke fått så inntrykk av damene ennå, synes det er vanskelig når det er så mange. Men de blir jo fort færre.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2011 #9 Skrevet 25. februar 2011 Det er jo bare tre igjen nå Jeg heier på Chantal.
pandabear Skrevet 25. februar 2011 #10 Skrevet 25. februar 2011 Ja, det er bare tre igjen for oss som ser det på nettet.. men mange ser det vel på tv? Man ja, jeg har en favoritt blandt de tre, men venter med å si noe til jeg vet om vi kan avsløre de som er igjen
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2011 #11 Skrevet 25. februar 2011 Jeg ser det også på tv, og det er tre igjen
pandabear Skrevet 25. februar 2011 #12 Skrevet 25. februar 2011 Åja.. sender de det likt i norge som i usa da?? Hmm..Men da så Jeg også heier på Chantal. Jeg liker Emily godt også, jeg bare ser ikke for meg de to sammen.. Og Ashley.. Ser for meg at det ikke vil holde? Værtfall veldig glad for at det er de 3 som er igjen, for syns alle tre er søte.. Hadde vørt verre hvis Michelle fortsatt var med
Gjesten Skrevet 25. februar 2011 #13 Skrevet 25. februar 2011 Jeg heier på Emily! Har likt henne best helt siden første episode, hun er jo bare skjønn
Norbertine Skrevet 25. februar 2011 #14 Skrevet 25. februar 2011 Nå har jeg allerede lest om sesongen på nett, men for andre er det veldig dumt om det blir spoilet hvem de tre siste er, så det kan dere kanskje fjerne. På FEM har de bare sendt en episode.
Gjesten Skrevet 25. februar 2011 #15 Skrevet 25. februar 2011 Åpningsinnlegget spesifiserer jo USA, da, så jeg tror heller folk som ikke følger med på nett får ha vett til å holde seg unna.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2011 #16 Skrevet 25. februar 2011 Åja.. sender de det likt i norge som i usa da?? Hmm..Men da så Jeg også heier på Chantal. Jeg liker Emily godt også, jeg bare ser ikke for meg de to sammen.. Og Ashley.. Ser for meg at det ikke vil holde? Værtfall veldig glad for at det er de 3 som er igjen, for syns alle tre er søte.. Hadde vørt verre hvis Michelle fortsatt var med Ikke alle som ser i Norge... Veldig glad for at Michelle er ute, hun var litt intens, kan man si!
pandabear Skrevet 26. februar 2011 #17 Skrevet 26. februar 2011 Ikke alle som ser i Norge... Veldig glad for at Michelle er ute, hun var litt intens, kan man si! Jeg spurte om akkuratt det, men da var det en som sa at det var 3 igjen på tv og. derfor jeg svarte. Og som en annen sa, det står jo usa i åpningsinnlegget
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2011 #18 Skrevet 26. februar 2011 ha ha...så litt av første episode... Ungkaren er grei han, men herregud damene....amerikanske " i wanna become a celebrity" damer er så grusomme... usj;)
Cordelia Skrevet 26. februar 2011 #19 Skrevet 26. februar 2011 Fulgte ikke med på den bacheloren, men fikk med meg at han ikke valgte noen av jentene. Fikk såvidt med meg i forrige sesong når de avslørte at han skulle være med(får liksom med seg noen biter her og der når en har venninder som følger med på serien), der fikk han skikkelig pepper for at han ikke valgte noen av jentene, og måtte liksom unnskylde seg. Hva **** var det for noe liksom, skal han unnskylde at han var dønn ærlig. Forstår det ikke jeg, men men......
MissStiles Skrevet 27. februar 2011 #20 Skrevet 27. februar 2011 Jeg fikk sett litt av reprisen igår. Liker egentlig ikke Brad men som de dameme krangler om oppmerksomheten hans.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå