Milde Marie Skrevet 5. januar 2011 #1 Skrevet 5. januar 2011 Jeg skal til Kristiansand, og må overnatte to døgn. Har noen et ok hotell å anbefale i sentrum. Og det må være god frokost der .. Jeg har vært på 123 og Yez hotell, syns det ble litt herberge aktig..
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2011 #2 Skrevet 5. januar 2011 Jeg skal til Kristiansand, og må overnatte to døgn. Har noen et ok hotell å anbefale i sentrum. Og det må være god frokost der .. Jeg har vært på 123 og Yez hotell, syns det ble litt herberge aktig.. De beste sengene og den beste frokosten (eget bakeri med fantastiske brødvarer) får du på Rica Hotel Norge. Meget sentral beliggenhet. 20 meter fra gågata (markens) Dårlig bar og disco - faktisk ingen :-) ...men supert hotell
Milde Marie Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2011 Ah, takk for tips! Bar og disco trenger jeg ikke.. Løper å sjekker pris og plass!
Sola^ Skrevet 5. januar 2011 #4 Skrevet 5. januar 2011 Hotel Ernst er heilt okay. Hotel Caledonien kjenner eg ikkje særlig til, anna enn brannvesenet i Kristiansand ikkje har høg nok stigebil til å kunne redde folk ut av hotellet i dei høge etasjene. Hotel Norge har eg høyrt skal ha veldig god frukost.
Anglofil Skrevet 5. januar 2011 #5 Skrevet 5. januar 2011 Ellers er også Goldfinger Plaza et supert sted å bo med vaskemaskin og kjøkkenkrok på hvert rom. Anbefales! Og ikke er det spesielt dyrt heller til å være Kristiansand. Mvh Yvonne
Milde Marie Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #6 Skrevet 5. januar 2011 Takk for info. Ser ikke ut som de leier ut i dette tidsrommet her? Men, det frister med et hotell kjenner jeg. Et par dager på tur uten mann og barn må jo nytes
Sola^ Skrevet 5. januar 2011 #7 Skrevet 5. januar 2011 Scandic hadde eit deilig rom da eg havna på superior rom der på jobbtur ein gang. Dog ingen badekar. Meir miljøvennlig med dusj og Scandic har miljø profil. Hugser ikkje korleis frukosten var.
Henkie Skrevet 5. januar 2011 #8 Skrevet 5. januar 2011 Takk for info. Ser ikke ut som de leier ut i dette tidsrommet her? Men, det frister med et hotell kjenner jeg. Et par dager på tur uten mann og barn må jo nytes Er du på jakt etter komfortable rom, god beliggenhet og verdens beste frokost: da velger du Hotel Norge. Hotellet har også eget spa, dersom du vil unne deg litt ekstra. Prisene der vet jeg lite om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå