Gå til innhold

Forsvinner det overflødige?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Med et sunt kosthold, brus/snop kun i helgene, fysisk trening i form av gruppetimer (kondisjon og styrke) 3 ganger i uken og ellers gåturer når jeg skal fra A til B og det er overkommelig, bør det vel være mulig å få redusert kjærlighetshåndtakene og nå bikinisesongen 2011 forholdsvis tynn og strammet opp! Men hvor blir egentlig fettet av? Jeg syns det virker så rart at det bare skal forsvinne. Jeg veier ikke mer enn 60 kg fra før av, men syns det er noen kilo for mye.

Videoannonse
Annonse
Gjest Nanne70
Skrevet

Med et sunt kosthold, brus/snop kun i helgene, fysisk trening i form av gruppetimer (kondisjon og styrke) 3 ganger i uken og ellers gåturer når jeg skal fra A til B og det er overkommelig, bør det vel være mulig å få redusert kjærlighetshåndtakene og nå bikinisesongen 2011 forholdsvis tynn og strammet opp! Men hvor blir egentlig fettet av? Jeg syns det virker så rart at det bare skal forsvinne. Jeg veier ikke mer enn 60 kg fra før av, men syns det er noen kilo for mye.

Når du forbruker mer energi enn det du tar inn, vil kroppen tære på det overflødige fettlageret slik at det minsker. Og ja, med det du skisserer, bør du ganske lett komme i grei "bikiniform" til sommeren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...