Gjest Moole Skrevet 19. oktober 2003 #1 Del Skrevet 19. oktober 2003 Har lett overalt, men det ser ut til at det er umulig å finne en stilig hvit håndveske... :x Hvis du har sett det noe sted, så vær så snill å skriv det her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest katie Skrevet 20. oktober 2003 #2 Del Skrevet 20. oktober 2003 Jeg vil også ha!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 20. oktober 2003 #3 Del Skrevet 20. oktober 2003 til opplysning: hvis du klarer å oppdrive en stilig hvit håndveske, kan jeg love at den ikke forblir verken stilig eller hvit særlig lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ursula Skrevet 20. oktober 2003 #4 Del Skrevet 20. oktober 2003 til opplysning: hvis du klarer å oppdrive en stilig hvit håndveske' date=' kan jeg love at den ikke forblir verken stilig eller hvit særlig lenge...[/quote'] Skulle til å si det ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sinicola Skrevet 21. oktober 2003 #5 Del Skrevet 21. oktober 2003 Tror jeg så en på Oasis her om dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 21. oktober 2003 #6 Del Skrevet 21. oktober 2003 til opplysning: hvis du klarer å oppdrive en stilig hvit håndveske' date=' kan jeg love at den ikke forblir verken stilig eller hvit særlig lenge...[/quote'] Jeg kjøpte en kjempe stilig en i usa, i skinn.. Å den er hvit som snø enda... Bare å tørke bort om det kommer flekker på... :D Jeg har sett ett par hvite vesker.. Morris, og på en veskebutikk i en av sidegatene på Karl Johan.. Opp ved Egertorget der tror jeg den ligger... Ikke så god å forklare jeg da, men jeg husker ikke hva butikken het... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå