AnonymBruker Skrevet 5. januar 2011 #1 Skrevet 5. januar 2011 Hei Jeg skal gifte meg nå i vinter, og lurer på om det er flere som skal det. Tar dere i tilfelle litt solarium? vil ikke se så blek ut, men samtidig ikke unaturlig brun ut. Hva gjør dere andre?
Antoinette Skrevet 5. januar 2011 #2 Skrevet 5. januar 2011 For all del ikke ta sol for fy-faen og det ser ut på bildene etterpå. Jeg stod vinterbrud og fremhevet min naturlig nordiske lyse hud. En dyktig makeup-artist får lys hud til å stråle. Orker ikke flere solariumsbrune/appelsinoransje brudebilder. Stopp med dette, vær så snill!!
jordbær83 Skrevet 5. januar 2011 #3 Skrevet 5. januar 2011 Hehe, ja, vil jo ikke se sånn ut. Men lurte på å gå et par tre ganger bare? Blir vel ikke sånn av det? Noen flere meninger?
Antoinette Skrevet 5. januar 2011 #4 Skrevet 5. januar 2011 Hehe, ja, vil jo ikke se sånn ut. Men lurte på å gå et par tre ganger bare? Blir vel ikke sånn av det? Noen flere meninger? Mot vinterlyset skal det ikke mye til før du blir seende ut som en billig glamourmodell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå