Gjest pepsimaxpower Skrevet 5. januar 2011 #1 Skrevet 5. januar 2011 Går det an å få tilrettelagt undervisning på videregående opplæring pga sykdom?
Gjest WendyClear Skrevet 5. januar 2011 #2 Skrevet 5. januar 2011 Det skal være fult mulig ja. Hør med legen din og skolen du går på.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2011 #3 Skrevet 5. januar 2011 Det gjør det, men du bør ha en legeerklæring/diagnose. Kjenner ungdommer som har fått tilrettelagt undervisning på videregående.
¤ Lykke ¤ Skrevet 5. januar 2011 #4 Skrevet 5. januar 2011 Det er mulig, men du må søke innen 1. februar. Skolen du går på hjelper deg å søke og du må ha legeerklering. Du blir da elev med spesielle behov og skolen tilrettelegger fagene slik du trenger det.
Gjest pepsimaxpower Skrevet 5. januar 2011 #5 Skrevet 5. januar 2011 FIkk legeerklæring fra min fastlege pga fraværet så lærere fikk vite litt mer. Er under en prosess med min fastlege og sykehuset for å finne ut hva jeg feiler men ingen finner ut noen ting. Skal på MR men ved ikke når det blir. Det er ganske slitsomt å gå 100% skole går på allmenn påbygg, samtidig som jeg er alenemor med fullt ansvar når man ikke ved å en feiler. Det varer i to måneder og har en pause i en måned og da blir jeg helt slått ut å klarer ikke å fungere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå