AnonymBruker Skrevet 5. januar 2011 #1 Skrevet 5. januar 2011 I desember bestilte jeg en del ting på nett, som burde vært fremme nå. Jeg har ikke sporingsnr. på de fleste, men når jeg søkte på den ene pakken jeg HAR nr. på stod det at den kom fram til min lokale post-i-butikk forrige torsdag... Men noen lapp har jeg ikke fått. Derfor regner jeg med at de fleste pakkene ligger på posten, bare at jeg ikke har fått beskjed. Hva kan være grunnen til dette? Hjelper det å ringe posten og høre? Er det forresten posten eller min lokale post-i-butikk som sender ut lappene?
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2011 #2 Skrevet 5. januar 2011 Nevermind, i dag kom alle pakkelappene samtidig, èn med hentefrist i dag! Altså, en lapp jeg skulle fått for to uker siden... Får håpe pakken ikke har blitt sendt tilbake, det har nemlig skjedd flere ganger at de har sendt tilbake pakken lenge før hentefristen(!) Ah, gode gamle Posten.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2011 #3 Skrevet 5. januar 2011 Posten gjør mye rart med pakkelappene, og det virker som noen lapper sendes fra en av sentralene, før pakken har ankommet det lokale postkontoret... samboern min har i det siste flere ganger kommet på Posten med pakkelapp i hånda (som kan ha ligget i postkassa fra dagen før), og fått beskjed om at pakken ikke har kommet Ofte blir pakken registrert på postkontoret samme dag. Det burde jo i det minste vært slik at de registrerte pakken SAMTIDIG som lappen ble sendt ut, ikke sendte ut lappen mens de fortsatt ikke visste om pakken hadde kommet fram eller ikke... Vi var faktisk mer fornøyd med Post i butikk der vi bodde tidligere, enn vi er med Postkontoret her vi bor nå.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2011 #4 Skrevet 5. januar 2011 Og jeg kommenterer det før noen andre gjør det: Det er selvsagt ikke hånda som har ligget i postkassa siden dagen før, men lappen
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2011 #5 Skrevet 5. januar 2011 Den første lappen som kommer sendes sentralt, mens lappen som kommer en uke etter den første (og en uke før pakken går i retur) skrives av postkontoret Når du har sporingsnummeret og har sjekket at pakken har kommet på postkontoret, tar du det bare med deg dit og spør om de kan finne den til deg
Gjest Consensio Skrevet 5. januar 2011 #6 Skrevet 5. januar 2011 Ta det opp med Postens hovedkontor, slik at de igjen kan ta det opp med det aktuelle postkontoret. Man kan ikke få filialer til å bedre sitt system dersom de ikke får inn klager fra brukerne.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2011 #7 Skrevet 5. januar 2011 Den første lappen som kommer sendes sentralt, mens lappen som kommer en uke etter den første (og en uke før pakken går i retur) skrives av postkontoret Når du har sporingsnummeret og har sjekket at pakken har kommet på postkontoret, tar du det bare med deg dit og spør om de kan finne den til deg Når man har fått pakkelappen tror man jo at pakken har kommet fram :klø: Og på postkontoret sier de bare at pakken ikke er kommet/registrert (selv om den blir registrert litt senere samme dag). Sporingsnummeret står vel på pakkelappen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå