AnonymBruker Skrevet 5. januar 2011 #21 Skrevet 5. januar 2011 Hvordan er det mulig å fa klitorgasme ved å ri uten annen stimuli? Har dere klitorisen "under" dere?? Man gnir seg mot mannen mens man rir. Jukk og gni! 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2011 #22 Skrevet 5. januar 2011 Man gnir seg mot mannen mens man rir. Jukk og gni! Da må man vel enten lene seg så langt frem at det ikke blir ridning lenger, eller så må mannen være så liten at man får tredd seg helt nedpå magen?
Gjest Consensio Skrevet 5. januar 2011 #23 Skrevet 5. januar 2011 Dette er den enkleste måten å få orgasme på, foruten selvstimuli, syns jeg. Jeg sitter på han, uansett om jeg lener meg fremover eller sitter rett opp...eneste som blir vanskelig er om jeg bøyer meg noe bakover, og så blir det jo en slags jukking. Min mann er ikke liten, men han får hele penisen inn i meg. Det er vel ingen som har klitorisen "foran" :klø:
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2011 #24 Skrevet 5. januar 2011 Min mann er ikke liten, men han får hele penisen inn i meg. Det er vel ingen som har klitorisen "foran" :klø: Æh? Da lurer jeg fælt på hvor du har din...
MsBrightside Skrevet 5. januar 2011 #25 Skrevet 5. januar 2011 For min del funker det å ri. Eneste stilling som faktisk kan gjøre at jeg kommer. Jeg får en slags kombinasjon av klitoris-/g-punktsorgasme, som er heeelt annerledes enn når jeg kommer bare ved klitorisorgasme. Jeg har lenge prøvd å komme under samleie, men det var først etter at jeg prøvde å ri ham på MIN måte, at jeg kom (og dette er ofte ikke det HAN synes er best, men verd det!). Funker for meg 1
Gjest Consensio Skrevet 5. januar 2011 #26 Skrevet 5. januar 2011 Æh? Da lurer jeg fælt på hvor du har din... Klitorisen min ligger like over vaginaen. Ergo så er det ikke lange avstanden mellom vagina og klitoris, ergo så blir klitoris stimulert når jeg "jukker" frem og tilbake med hoftene, når jeg sitter på min mann.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2011 #27 Skrevet 5. januar 2011 For min del funker det å ri. Eneste stilling som faktisk kan gjøre at jeg kommer. Jeg får en slags kombinasjon av klitoris-/g-punktsorgasme, som er heeelt annerledes enn når jeg kommer bare ved klitorisorgasme. Jeg har lenge prøvd å komme under samleie, men det var først etter at jeg prøvde å ri ham på MIN måte, at jeg kom (og dette er ofte ikke det HAN synes er best, men verd det!). Funker for meg Sånn er det for meg og. Når jeg sitter oppå, er det jeg som styrer skuta.
Trampe Skrevet 5. januar 2011 #28 Skrevet 5. januar 2011 Tråden er ryddet for personangrep og utenomsnakk. Trampe -mod- 1
Stefan Skrevet 5. januar 2011 #29 Skrevet 5. januar 2011 Irriterer meg at du som mann sier hva damer må gjøre for å finne ut hva som er bra for dem. Har du prøvd alt du skriver selv, på din egen damekropp? Som dame vil jeg si at muskelbruk kan være ganske vanskelig å kontrollere når jeg rir, selv om jeg har stålkontroll i de fleste andre stillinger. Resten er vel nesten en selvfølge, nytelse kommer ikke uten utforsking. Mange damer aner ikke hvordan de skal gjøre dette, så hvorfor ikke gi noen tips når man har opplevd en del kvinner som virkelig får det til....? 1
Gjest Katten. Skrevet 5. januar 2011 #30 Skrevet 5. januar 2011 Mange damer aner ikke hvordan de skal gjøre dette, så hvorfor ikke gi noen tips når man har opplevd en del kvinner som virkelig får det til....? Amen. Jenter er alt for lite oppdatert på sex, og spesielt sin egen kropp. 3
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2011 #31 Skrevet 5. januar 2011 Klitorisen min ligger like over vaginaen. What? Jeg er ikke samme person som lurte istad, men nå begynner jeg å lure også på hva som er normal plassering for en klitoris Min er i andre delen av området, altså nesten helt øverst mellom kjønnsleppene, og dermed "foran". Den treffer ingenting når jeg rir, da tror jeg i så fall jeg må trø meg helt ned, mage mot mage, og gnikke Faen, må finne meg en fyr så jeg får testa... 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2011 #32 Skrevet 5. januar 2011 Når jeg rir min kjære stimulerer jeg klitorisen min selv samtidig. Det liker han også å se på og blir enda mer kåt. Men når vi kjenner det er like før det går for oss, ruller vi oss over på siden. Han ligger da mellom mine lår. Da får vi full kroppskontakt og kan kline samtidig som det går for oss. Bare helt nyyyyydelig.
FantasDick Skrevet 5. januar 2011 #33 Skrevet 5. januar 2011 Orgasmen er aldri så langt unna som når jeg sitter oppå. Ikke min stilling i det hele tatt. Jeg har forsøkt det meste, til og med sittet helt i ro med en vibrator på klitten og nifokusert på å komme (det pleier å funke fett for meg!), men er aldri i nærheten. Misunner de som får det til, da! Til tross for dette rir jeg gjerne, men partneren vet at stillingen ikke er noe for meg, så han er klar over at jeg gjør det kun for hans skyld - og det er helt greit for begge to!
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2011 #34 Skrevet 6. januar 2011 Jenter har jo forskjellige underliv da, noen har klitorisen lenger ned enn andre. Jeg får sjelden orgasme, men jeg er ganske nær når jeg rir... men jeg pleier å lene meg litt bakover, daaaa kjenner jeg alt ganske godt... Spesielt om han presser seg opp samtidig/jukker mot eller hva søren man skal kalle det.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2011 #35 Skrevet 6. januar 2011 Amen. Jenter er alt for lite oppdatert på sex, og spesielt sin egen kropp. Jenter ja, best å holde seg til kvinnene.
Wonders Skrevet 6. januar 2011 #36 Skrevet 6. januar 2011 oooohhhh yes, og han må være hard! Ellers blir det ikke hardt nok, og da tar det lengre tid da. Det treffer et annet punkt enn g-punktet som er helt fantastisk behagelig! For når vi står doggy-style er det nok g-punktet, og misjonærstillingen treffer nok g-punktet... 1
spinnwild Skrevet 6. januar 2011 #37 Skrevet 6. januar 2011 (endret) Ja, både g-punkts- og klitoral orgasme Må innrømme at jeg veldig lett får g-punktsorgasme, og det er ikke vanskelig å stimulere klit under riding... Sliter man med å få orgasme når man rir, kan man prøve å "redigere" stillingen litt. Altså lene seg bakover eller framover, stå på føtter eller knær osv... utforsker man litt finner man raskt noe som funker Endret 6. januar 2011 av spinnwild
Gjest birry93 Skrevet 8. januar 2011 #38 Skrevet 8. januar 2011 Om jeg er kåt nok, og typen er hard nok, så ja, absolutt.
spinnwild Skrevet 8. januar 2011 #39 Skrevet 8. januar 2011 Da må man vel enten lene seg så langt frem at det ikke blir ridning lenger, eller så må mannen være så liten at man får tredd seg helt nedpå magen? Få mannen til å heve underlivet sitt samtidig som du bøyer underlivet fram/ned, da kan du mest sannsynlig fortsatt ri og nyte klitstimuli samtidig Men varierer jo såklart fra person til person, men av min erfaring, er dette et råd som funker for mange
Skade Skrevet 8. januar 2011 #40 Skrevet 8. januar 2011 Fikk min første orgasme ved riding igårkveld, og det var jo ganske enkelt fantastisk! Rei bare jeg, mens han "tok seg av" puppene, og noe deiligere har jeg aldri vært borti
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå