Gå til innhold

Ri deg til orgasme

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

Med mindre jeg har en vibrator på klitten samtidig.

Aldri klart å få orgasme uten hjelp av enten hånd eller vibrator.

Skrevet

Jo det klarer jeg, men det krevde litt trening. Det kom ikke av seg selv.

Skrevet

Jo det klarer jeg, men det krevde litt trening. Det kom ikke av seg selv.

Kult, hva var det du måtte trene/fokusere på for å oppnå det og klarer du det ofte/hver gang nå?

Skrevet

Kult, hva var det du måtte trene/fokusere på for å oppnå det og klarer du det ofte/hver gang nå?

Du må rett og slett gni skjeden mot penishodet og finne ut hvor G-punktet ditt er. Plasser vekten av kroppen din på knærne, ikke leggen og gyng lett frem og tilbake til du kjenner at det begynner å skje noe. Hvis ikke noe skjer, flytt litt på deg så penishodet får et nytt område å stimulere.

Og det er en nødvendighet at mannen du ligger med ikke har en tynn 10 cm. mini-tiss :ler:

Gjest HunterLady
Skrevet

Klarte det alltid før, men har ikke klart det på noen år nå. Kommer alltid nesten, ligger på bristepunktet liksom. Litt mer konsing, så er jeg nok i mål. :)

AnonymBruker
Skrevet

Klitorisorgasme? Ja, herlighet. Tar meg ikke 1 minutt en gang.. Venter litt og prøver igjen, da kan det gå 5 minutter før neste igjen. Kan være fryktelig irriterende siden det er litt vanskelig å peise videre rett etter. Det er når jeg "gnir-rir". Humper jeg opp og ned, nei da er sjangsen 80% mindre for orgasmer.

• Liker 2
Gjest En mann
Skrevet

Klarer dere å få orgasme ved å ri?

Hei TS.

Er mann som du skjønner med opplever de kan komme noe voldsomt, få en herlig orgasme. Men har forstått det er noe teknikk fra begge,sammarbeid der også som ellers som gjelder. De sier kuken treffer det punktet (G) litt opp mor magesiden. ikek hver redd for å veilede din partner nå du merker han er i næerheten. Klarer du sååååå....nyt det. Erhimmelsk å se hennes øyner når hun kommer og hennes safter renner ned på meg.

Lykke til,99

Skrevet

Og det er en nødvendighet at mannen du ligger med ikke har en tynn 10 cm. mini-tiss :ler:

Herre... DU trenger meg, mener du. Og det er relativt smålig å latterliggjøre andre, er du ikke enig?

Når en kvinne rir er det viktig for henne å bruke musklene skikkelig. Hun må også finne ut hvilke punkter som gir best stimulans for henne, og lære seg hvordan hun skal bevege seg oppå for å nå best mulig nytelse. Det er også viktig at hun klarer å slippe seg løs, uten å bekymre seg over om hun gjør ting rett, eller hvordan hun ser ut i den stillingen.

• Liker 2
Gjest En mann
Skrevet

Hei TS.

Er mann som du skjønner med opplever de kan komme noe voldsomt, få en herlig orgasme. Men har forstått det er noe teknikk fra begge,sammarbeid der også som ellers som gjelder. De sier kuken treffer det punktet (G) litt opp mor magesiden. ikek hver redd for å veilede din partner nå du merker han er i næerheten. Klarer du sååååå....nyt det. Erhimmelsk å se hennes øyner når hun kommer og hennes safter renner ned på meg.

Lykke til,99

Slikhar jeg opplevd henne som Antoinette beskriver ;))

Du må rett og slett gni skjeden mot penishodet og finne ut hvor G-punktet ditt er. Plasser vekten av kroppen din på knærne, ikke leggen og gyng lett frem og tilbake til du kjenner at det begynner å skje noe. Hvis ikke noe skjer, flytt litt på deg så penishodet får et nytt område å stimulere.

Og det er en nødvendighet at mannen du ligger med ikke har en tynn 10 cm. mini-tiss

Skrevet

Så du ligger skrått bakover med kroppen og bruker hendene til å støtte deg på knærne?

Krever øvelse å få til det ja. Lette bevegelser frem og tilbake, øker du tempoet når du nærmer deg?

Hvorfor fungerer det ikke med en minipenis på 10 cm når g-punktet er 6-7 cm inn :fnise: ?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Herre... DU trenger meg, mener du. Og det er relativt smålig å latterliggjøre andre, er du ikke enig?

Når en kvinne rir er det viktig for henne å bruke musklene skikkelig. Hun må også finne ut hvilke punkter som gir best stimulans for henne, og lære seg hvordan hun skal bevege seg oppå for å nå best mulig nytelse. Det er også viktig at hun klarer å slippe seg løs, uten å bekymre seg over om hun gjør ting rett, eller hvordan hun ser ut i den stillingen.

Irriterer meg at du som mann sier hva damer må gjøre for å finne ut hva som er bra for dem. Har du prøvd alt du skriver selv, på din egen damekropp?

Som dame vil jeg si at muskelbruk kan være ganske vanskelig å kontrollere når jeg rir, selv om jeg har stålkontroll i de fleste andre stillinger. Resten er vel nesten en selvfølge, nytelse kommer ikke uten utforsking.

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Men så syns jeg det å ri bare er jobb og null glede for min del. Det er seriøst en stilling jeg ikke får noe ut av, annet enn støle lårmuskler

• Liker 2
Skrevet

Nei. Men så syns jeg det å ri bare er jobb og null glede for min del. Det er seriøst en stilling jeg ikke får noe ut av, annet enn støle lårmuskler

Jepp. Det beste er jo bare å ligge der som en viljeløs potetsekk, ikke sant?

• Liker 1
Skrevet

Jepp. Det beste er jo bare å ligge der som en viljeløs potetsekk, ikke sant?

Ha ha å ja, det er hett ass ;-)

Skal det bli bra sex på begge jobbe for det.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Ja det får jeg, ganske lett nå. I begynnelsen måtte jeg holde på ei stund, og det er en nødvendighet at penishodet eller deler av penis treffer g punktet. Og jeg får det best til med en mindre pikk, enn en normal eller stor en :P

Så vi er forskjelige der og ser jeg :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får altid klitoris orgasme av den stillingen.

Best er det hvis jeg ligger oppå han og gnir kroppen i en sirkulerende bevegelse. (med penis inni altså)

Da gnir klitoris på penisroten.

Skrevet

Ja :jepp:

Så lenge han hjelper til, da oppnår jeg orgasme veldig ofte. Men da jeg jobber alene er det veldig sjeldent jeg får det.

Skrevet

Hvordan er det mulig å fa klitorgasme ved å ri uten annen stimuli? Har dere klitorisen "under" dere??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...