Gå til innhold

Sølv/grå bred tape?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om og hvor man kan få kjøpt 2 cm bred (ca) tape som er sølvfarget eller grå?!

icon_smile.gif12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd tekstiltape? Jeg husker ikke hvilken farger de hadde, men på andvord nede i byen hadde de masse farger. Mener de hadde grå også.

Den burde være fin bredde. Skal jeg se?

(Hva skal du med den forresten? - nysgjerrig icon_wink.gif )12

Skrevet

Du får tak i det på biltema.

Men det glitrer i den tapen. Den er ikke to cm da. Men det går kanskje å tape opp genn slik at du får to cm tape, om du skjønner hva jeg mener.12

Skrevet

Hmm.. høres kanskje rart ut men jeg ville teste om vi kunne bruke bred sølv tape på sangheftene.

Jeg ville da stifte dem sammen først og så ta en bred tape som dekket hele ryggen og ca. en cm på forsiden og baksiden på heftet - slik at stiftene ikke synes og for å få igjen de grå strekene vi har brukt på innbydelser og bordkort... Er ikke overbevist selv om at det vil funke da.. bare tenker høyt egentlig. icon_wink.gif

Takk for svarene deres! icon_smile.gif12

Skrevet

Har du prøvd DUCK-tape? (Clas Ohlson) den er noe bredere enn 2 cm, men du kan jo skjære litt av hvis du føler den er for bred.

Den burde være ypperlig.

Lykke til!12

Skrevet

HMSP:

Er det det samme som gaffateip?! Så på web siden deres at de hadde sølvfarget gaffateip.. den var 5cm, men jeg kan jo dele den midt på... men den er kanskje litt kraftig?!? Mens jeg tenker er jeg ikke lenger sikker på om teip blir så pent jeg... hmm... Vi finner nok på noe lurt! icon_smile.gif12

Skrevet

Hva med å bruke et omslag (forside + bakside) av A3-ark brettet, slik at det blir 2 A4-sider. Der kan du passe på å få en grå stripe i ryggen.

Vi hadde selv omslag i brettet A3-format. Sangene ble stiftet inni, fra første sang og t.o.m. baksiden av heftet. Brukte små "bambi-stifter" oppe og nede helt i venstre kant, dessuten et 3 mm silkebånd knytt i ryggen (akkurat på forsiden).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...