Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal til London neste helg og vurderer å ta meg en dagstur til Paris mens jeg er der. Er det noen her som har gjort det før? Var det bare stress? Jeg vet at det er mer enn nok for meg å gjøre i London, men det er så lenge siden jeg har vært i Paris (aldri i voksen alder) og siden jeg mest sannsynlig reiser alene tenkte jeg å utnytte muligheten til å gjøre akkurat som jeg vil :)

Videoannonse
Annonse
Gjest idakaroline
Skrevet

Jeg har ikke gjort det før, men har vært inne på tanken mens jeg har vært i London, men har alltid slått det fra meg. Hvis du bare skal være der en helg, tror jeg nok det hadde blitt ganske stressende. Nå husker jeg ikke i farten hvor lang tid det tar med tog, men det er jo alltids noen timer. Jeg tror det hadde vært bedre å gjort noe som dette hvis du skulle ha vært der lenger enn en helg. Har du sjekket pris på togbilletter og tidspunkt for avreise?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gjort omvendt, men da var jeg jo i Paris over lengre tid. Hvis du er en helg i London ville jeg bare vært den helgen i London. Paris er for stor til å bruke en halv dag på.

Skrevet

Takk for svar, men jeg har bestemt meg for å droppe det. Skal være i London i tre fulle dager og det får sikkert mer enn nok å henge fingrene i :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...