villkatt Skrevet 19. oktober 2003 #1 Skrevet 19. oktober 2003 Hvilken parfyme bruker du? Skal kjøpe meg ny parfyme, og det er en liten jungel der ute! Tips til noen jeg bør lukte på??
Junebug Skrevet 19. oktober 2003 #2 Skrevet 19. oktober 2003 Selv bruker jeg Chance fra Chanel og er veldig fornøyd med den. Luktet på den nye til Hugo Boss, husker ikke hva den het nå - og synes den lukter veldig godt. Men det spørs jo hva slags dufter du liker da? Foretrekker du krydrete eller blomstrete dufter feks?
sinicola Skrevet 19. oktober 2003 #3 Skrevet 19. oktober 2003 Jeg bruker Fragile fra Jean Paul Gaultier, er kjempefornøyd med den!
villkatt Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter #4 Skrevet 20. oktober 2003 Men det spørs jo hva slags dufter du liker da? Foretrekker du krydrete eller blomstrete dufter feks? Jeg liker best friske dufter! Men vil ha noe litt voksent også... litt krydret, men ikke en tung voldsomt gammel tanteparfyme!
Gjest Anonymous Skrevet 20. oktober 2003 #6 Skrevet 20. oktober 2003 Dolce & Gabbana Light Blue er min favoritt. Dersom du liker friske dufter og ikke har prøvd denne, så anbefales den!!
Gjest Ethereal Skrevet 20. oktober 2003 #7 Skrevet 20. oktober 2003 Jeg er parfymefreak, og kjøper stadig vekk nye, til min kjæres fortvilelse. Akkurat nå er favorittene L'Instant fra Guerlain og Donna Karan Cashmere Mist.
Tusseline Skrevet 20. oktober 2003 #8 Skrevet 20. oktober 2003 Det har oppstått utallige tråder om "hva-er-din-beste-parfyme?"-tråder den siste tiden. Du kan jo også prøve ett søk, da jeg vedder på at du vil få mange treff. Cerruti 1881 og Noa er forøvrig mine favoritter.
Malou Skrevet 20. oktober 2003 #9 Skrevet 20. oktober 2003 Min favoritt for tiden (har vært det en stund nå) er Cristobal Balenciaga. Jennifer
Salamandra Skrevet 20. oktober 2003 #10 Skrevet 20. oktober 2003 Har to jeg.. Liz Claiborne "realities" Må spare litt på den, for den er ikke å få kjøpt i Europa, bare i USA.. kjempepraktisk.. Til hverdags bruker jeg vanligvis Laura Biagottis "Laura" Blir fort lei parfymer, men ikke disse to. Friske, lette dufter som lukter "rent"... :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå