AnonymBruker Skrevet 5. januar 2011 #1 Del Skrevet 5. januar 2011 Dere som er kristne eller har en annen religion, hvordan ser dere for dere at denne Gud ser ut, sånn rent visuelt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 5. januar 2011 #2 Del Skrevet 5. januar 2011 som en energi i lys og duse farger i mine drømmer. Umulig å se noe form annet enn sterkt varmt lys. Ikke tør jeg titte skikkelig opp heller. Kanskje det ikke er guden min .. Jeg tror mest på Gudinnen inni meg på sett og hvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gwen Skrevet 5. januar 2011 #3 Del Skrevet 5. januar 2011 Er ikke kristen, men tror at det er en Gud, som er en slags kraft der oppe som passer på og som vil jeg skal ha det godt, siden jeg er så blessed i livet mitt. Han er et hvitt, mildt, stort lys i skyene som er varmt og godt å se på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snop Skrevet 5. januar 2011 #4 Del Skrevet 5. januar 2011 Litt sånn som kong Triton i Den Lille Havfruen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤ Lykke ¤ Skrevet 5. januar 2011 #5 Del Skrevet 5. januar 2011 Jeg er verken kristen eller har noen annen religion, men når jeg tenker på "Gud" så ser jeg for med en mann med hvitt langt skjegg, litt som julenissen! Så ser jeg bare hodet av en eller annen grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ethereal Skrevet 5. januar 2011 #6 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Sånn. Hihihi. Endret 5. januar 2011 av Ethereal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cyanid Skrevet 6. januar 2011 #7 Del Skrevet 6. januar 2011 Som en stor enhet som er en del av alt og har en innvirkning på alt. Jeg sier absolutt ikke at med det så er JEG gud, men jeg håper enkelte skjønner hva jeg mener. Alt går rundt og utover og innover og vekkover og alle mulige veier i alt som er, og det er dette som i mine øyne er gud. også bryr han seg ikke om at en ikke bruker stor G når man omtaler han. Om det finnes folk som hele 666gjengen (hitler og andre trigger happy individer) pluss hele røkla som står bak, mor theresa og han munken som kan sveve seom jeg aldri husker navnet på, er det så usannsynlig at det for 2011 år siden ble født en person som var spesialsendt fra gud for å gjøre ting bedre? Det synes iallfall ikke jeg. Dessuten tror jeg heller gud vil vi skal prioritere å gå ut i naturen og sette pris på og elske alt det vakre og ekte, framfor å studere seg blind på bibelen og rave ned til kirka hvor denne opprinnelige gledens livssyn går over i indoktrinert robotisk depresjon, og ikke glem å gi kollekt! At de kan være så frekke at de engang spør om penger de bare har tenkt å ræle vekk, lureri kalles det. Omvending av dem som ikke tror på dette er i mitt tilfelle uaktuelt. For det finnes bare individuelle oppfatninger så vidt jeg ser det (bortsett fra alle som følger bibelen blindt). Bla bla bla. Vanskelig å skrive ned det som ligger i hjernen og hjertet, men sånn ser jeg på det. Og jeg kommer ikke til å skifte mening uansett hvor mye dere tenker jeg har tørna 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katt1 Skrevet 6. januar 2011 #8 Del Skrevet 6. januar 2011 Har ingen gud inni hode mitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2011 #9 Del Skrevet 8. januar 2011 Uten form Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2011 #10 Del Skrevet 8. januar 2011 Over fatteevne stor, hellig kraft med en uendelig godhet og humor. Har ikke noe spesielt bilde, heller en dyp visshet.Han vil oss bare vel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest C-C Skrevet 8. januar 2011 #11 Del Skrevet 8. januar 2011 litt som julenissen:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Stardust Skrevet 8. januar 2011 #12 Del Skrevet 8. januar 2011 SÅNN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Independent_ Skrevet 8. januar 2011 #13 Del Skrevet 8. januar 2011 I mitt hode er det/den/han/hun/whatever blank, helt uten farge, uten fasong, uten noe som helst, ingen masse, bare ingenting. Gjennomsiktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
en kompis Skrevet 9. januar 2011 #14 Del Skrevet 9. januar 2011 Har ingen gud, tror på meg selv, og at vi er endel av universet. Naturen rår med sine naturlover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sulosi Skrevet 9. januar 2011 #15 Del Skrevet 9. januar 2011 Gud er for meg energi. Lukten av en blomst og følelsen av velvære. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 11. januar 2011 #16 Del Skrevet 11. januar 2011 Da jeg var liten så jeg for meg gud som en gammel mann, med hvit krans og skjegg, og senere i livet, da jeg så trollmannen fra Oz, så skjønte jeg hvor jeg hadde det bildet fra Nå ser jeg mer for meg... ikke en person. Jeg har egentlig ikke noe bildet på denne kraften, og jeg vil ikke kalle den gud heller, men en slags intelligent energi. Lys. Hvis det først skal være noe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eidi_81 Skrevet 18. januar 2011 #17 Del Skrevet 18. januar 2011 Hvordan ser en tanke ut? Gudene er av samme stoff som drømmer spinnes av :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caylee Skrevet 21. januar 2011 #18 Del Skrevet 21. januar 2011 Den hellige ånd er en slags kraft. Sola, vinden, bølgene osv men gud er på en måte mann med skjegg som er gjennomsiktig. Mens jesus tror jeg lever i himmelen med Gud men ikke at de er samme person.. så jeg aviser treenigheten egentlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solmåne Skrevet 26. januar 2011 #19 Del Skrevet 26. januar 2011 Lys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2011 #20 Del Skrevet 27. januar 2011 Mest sansynlig sånn. http://www.imdb.com/media/rm1379830784/tt0315327 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå