Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal nå til på siste semester av en master på BI, og burde nå vært i full gang med å skrive såkaldt "preliminary thesis report", som skal leveres 17. januar og som utgjør 20% av den endelige karakteren på masteroppgaven. Ettersom jeg har hatt et tøft høstsemester med mye som har skjedd i livet mitt har jeg ikke hatt overskudd til å tenke på masteroppgaven og har derfor hverken valgt problemstilling eller kommet i gang med skrivingen. Nå har jeg attpåtil blitt syk (vart en uke) og har mistet all motivasjon. Blir dårlig bare av tanken på masteroppgaven og finner absolutt ingen fnugg av motivasjon, uansett hvor jeg leter. Jeg lurer derfor på om noen aner hvordan det fungerer på BI med utsettelse av masteroppgaven? Så lenge jeg hadde fått noen uker på meg tror jeg nok jeg skulle klart å samle nok energi til å få lest til de obligatoriske fagene, men føler at jeg må være mer motivert for å gå i gang med masteroppgaven, og har også lyst til å bruke tid på å velge rett tema. Lurer derfor på om det kunne vært mulig å ta bare de obligatoriske fagene nå i vår også utsette masteroppgaven noen måneder. Er dette mulig, og må man i så fall betale ekstra skolepenger?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...