Gå til innhold

En oppskrift på et lykkelig ekteskap

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg trodde også dette var oppskriften på et godt samliv, men der tok jeg feil.

Jeg tenkte at samboer'n min skulle gjøre alle gutttetinga og jeg alle jente tingene.

Men, for en stor forskjell da.

Hvor ofte står du ikke å vasker klær, henger dem opp, vasker opp, lager mat, gjør reint i huset ????

Hvor ofte står mannen din på en stige å beiser hus (spes. hvis du har leilighet), mekker bil (ny bil???), vasker bil (vaskehallen på shell (tar 10 min det du).

Veit du hva - du kommer til å banne og irritere deg grønn over den mannen din som sitter å ser på når du gjør (felles oppgaver som i hans øyne er kvinneoppgaver).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kort oppsummert er det noe av det samme som jeg sier. Så da har jeg iallefall støtte fra høyere hold om ikke annet.

??

den var vel rimelig drøy..

å la kjønnene ha sine egenarter er da rimelig laaangt fra en oppfatning om at moren skal gjøre "slik" fordi hun er kvinne og faren skal gjøre "slik" fordi han er mann??

klart det må være rom for kjønns egenart, men da må det da også være rom for individuell egenart.. og denne individulle egenarten vil nok i de fleste hjem gå noe på tvers av dine steretype kjønnsoppfatinger..

(og hva i alle dager er det som er så maskulint med å betale regninger forresten?? :roll: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...