Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Jeg sliter med å finne en bra mascara! Har idag Clinique high definition lashes, men er ikke fornøyd. Uansett hvor lite jeg tar på kosten, syns jeg det blir et tykt lag av det. Vippene klistrer seg sammen, og det blir ikke som jeg vil ha det. JEg har naturlig veldig lange vipper, så det eneste jeg ønsker meg er volum. NOen som kan anbefale meg en til neste innkjøp?

Videoannonse
Annonse
Gjest Elvirina
Skrevet (endret)

False Lash Effect frå Maybelline.

I`m in love.

Endret av Elvirina
Skrevet

Lancome Hypnose

Skrevet

I`m in love.

Har ikke den sånn sikkelig tykk kost da?

Gjest pepsimaxpower
Skrevet

max factor sin masterpicemax husker ikke helt riktig hvordan det skrives

Gjest Elvirina
Skrevet

Har ikke den sånn sikkelig tykk kost da?

Ikkje skikkelig, skikkelig tjukk kost liksom. Maskaraen fordelar seg fint på kosten, utan klumpar, og den gir både volum og fylde. Er vertfall blitt min favoritt.

Skrevet

Estee lauder sumptuous mascara er jeg kjempefornøyd med ihvertfall. :) Vippene klumper seg ikke og man får mye mer volum og pene vipper. :)

Skrevet

max factor sin masterpicemax husker ikke helt riktig hvordan det skrives

Den er jeg også superfornøyd med! :tommelsmil:

Skrevet (endret)

I`m in love.

False lash effekt fra max faktor er enda bedre!

Endret av Vinnie
Skrevet

Lancomè Hypnosè_:) elsker den!

jeg også likte først falsies fra maybelline, men så plutselig funka den ikkje på meg... weird. og d var etter jeg kjøpte den 2. nye

Gjest idakaroline
Skrevet

Jeg har prøvd mange forskjellige typer - Dior, Lancome, Loreal, Max Factor og Isadora, men den aller beste jeg har brukt har vært fra Maybelline! Har brukt Define A Lash, Lash Stiletto Ultimate, Lash Stiletto Voluptucous og The Colossal Volume, og jeg er fornøyd med alle sammen. Den jeg bruker for øyeblikket er Lash Stiletto Voluptucous. Jeg er helt avhengig av vannfast mascara, og der syns jeg overhodet ikke Mabyelline mascaraene skuffer i det hele tatt!

Skrevet

Clinique high impact curling mascara :jepp:

Skrevet

Helena Rubenstein Lash Queen Feline :yvonne:

Skrevet

lancome hypnose eller ysl faux cils... syns nok ysl sin er aller best, men hypnose varer lenger (tørker ikke inn like fort) :)

Skrevet

Jeg bruker Diorshow Iconic. Jeg er fornøyd med den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...