Gå til innhold

Lukter du på fisen din?

Anbefalte innlegg

Gjest Uglefot
Skrevet

Lukter du på fisen din? Jeg gjør det..mest for å sjekke om det lukter noe.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lukter du på fisen din? Jeg gjør det..mest for å sjekke om det lukter noe.

haha

Gjest Sommertid
Skrevet

Jeg vet ikke :klø:

Har faktisk aldri tengt over det. Skal prøve å være mere oppmerksom neste gang og komme med en skikkelig tilbakemelding da :fnise:

Skrevet

Æsj ...

Gjest Eurodice
Skrevet

Så akrobatisk er jeg ikke at jeg klarer å bøye meg for å lukte mellom bena mine. Dessuten er vel en fis sjelden luktfri, så den kjenner man uansett.

Skrevet

Joda, men det er vel heller ufrivillig.

Skrevet

Hahaha,æsj!

Gjest Sommertid
Skrevet

Til bake etter observasjon. Jeg tar av en eller annen grunn et ufrivillig drag med nesen etter jeg har sluppet en. Så nå vet vi det :fnise:

Jeg husker ei vennine jeg hadde da jeg var liten som ofte holdt hånda si forran rompa når hun feis for så å ta den opp til nesen for å lukte. Det var litt sært.

Gjest Uglefot
Skrevet

Til bake etter observasjon. Jeg tar av en eller annen grunn et ufrivillig drag med nesen etter jeg har sluppet en. Så nå vet vi det :fnise:

Ja! Akkurat på dette viset ja. Godt vi er flere :)

Skrevet

Jeg husker ei vennine jeg hadde da jeg var liten som ofte holdt hånda si forran rompa når hun feis for så å ta den opp til nesen for å lukte. Det var litt sært.

HAHAHA! :ler: jeg nesten døde av latter når jeg leste dette. Så sykt ekkelt og sært gjort!

• Liker 1
Skrevet

Ja.

Og forresten, smaker dere på maten når dere spiser...?

Skrevet

Haha nei! Noe så kvalmt og sært.

Skrevet

Aaah, ennå en prumpe-bæsje-tisse-tråd.

Gleder meg allerede å lese diskusjonen videre.

Men sånn for å svare - det kan jo være litt vanskelig å unngå, eller?

AnonymBruker
Skrevet

Gjør nok det ja :sjenert:

Gjest Uglefot
Skrevet

Jeg gjør det mest for å sjekke om det kan være skummelt for folk i nærheten å nærme seg meg enda mer..da kan jeg bare rygge litt unna eller holde dem litt på avstand til duften har forsvunnet.

Gjest Sommertid
Skrevet

HAHAHA! :ler: jeg nesten døde av latter når jeg leste dette. Så sykt ekkelt og sært gjort!

Godt jeg kan underholde :gjeiper: Kan ikke helt skjønne hvorfor man skulle få lyst til å gjøre noe slikt, og ikke minst, hvordan komme på å gjøre noe slikt?! :sjokkert:

Gjest Sommertid
Skrevet

Ja.

Og forresten, smaker dere på maten når dere spiser...?

Går det an å IKKE smake på maten når man spiser? :klø:

Skrevet

Går det an å IKKE smake på maten når man spiser? :klø:

Akkurat.

Går det an å unngå fjertemolekylene som suser rundt i rommet du oppholder deg i?

Gjest Sommertid
Skrevet

Akkurat.

Går det an å unngå fjertemolekylene som suser rundt i rommet du oppholder deg i?

Aha, skjønnte ikke den jeg :fnise:

Men joda, man kan jo bare la være å puste med nesen, eller fjerne seg fra rommet. Og jeg tror TS mener frivillig lukting og ikke påtvunget lukting som man ikke kan unngå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...