Gå til innhold

Tenk om alle var som deg

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan tror du verden hadde vært hvis alle var som deg?

Hadde det vært en bedre eller verre verden? Ville du levd i en slik verden?

Videoannonse
Annonse
Gjest Uglefot
Skrevet

fyttifisen,det ville ha blitt totalt katastrofe! tror det er like så greit at det er bare en versjon av meg.

Skrevet

Det hadde vært temmelig ensformig og lite hadde vært gjort.

AnonymBruker
Skrevet

Krig i hele verden om alle hadde vært som meg når jeg har vært sint og sur, men bare fryd og gammen, alle hadde omgått hverandre, ingen mobbing eller baksnakking, alle hadde vært hjelpsomme osv.

AnonymBruker
Skrevet

Krig i hele verden om alle hadde vært som meg når jeg har vært sint og sur, men bare fryd og gammen, alle hadde omgått hverandre, ingen mobbing eller baksnakking, alle hadde vært hjelpsomme osv.

Det siste om jeg hadde vært blid selvsagt. Men om alle hadde vært som meg når jeg er blid og fornøyd så hadde jeg nok heller aldri blitt sur og da hadde det for alltid vært fred i verden og bare flotte greier :)

Hadde vært fint om det faktisk hadde vært mulig...

Gjest Lebewesen93
Skrevet

Oi, det hadde blitt kjedelig:P

Skrevet

Jeg er uendelig glad for at det bare finnes en av meg. For om alle hadde vært som meg, hadde det vært en trist verden, tror jeg.

Skrevet

Jeg tror det hadde blitt veldig kjedelig om alle var som meg. Tror det er godt vi har litt forskjellige personligheter i verden!

Skrevet

Ojojoj...

Hadde alle i verden vært som meg hadde det vært

-mye mere miljøvennelig

-mindre barn(evt 0) barn fødes

-dyr hadde blitt tatt vare på

-Pels som klesplagg hadde blitt totalforbud

-Litt for mange som likte å styre ting

-Veldig mange wow spillere (hehe)

-Hadde vært jul 3 månder i året

-Verden hadde vært ett ryddig sted

AnonymBruker
Skrevet

Tror det hadde gått dårlig hvis alle var som meg, gode i teoretisk matte, og helt ubrukelige i praksis. Ingen hadde klart å bygge hus, og alle hadde frøset ihjel...

AnonymBruker
Skrevet

Hadde verden blitt som jeg ville, hadde alle dyrene fått et veldig godt liv. Å alle dyremisshandlere hadde fått grusomme straffer. Pels hadde blitt forbudt. Foreldre hadde lært ungene sine folkeskikk å respekt for både andre mennesker og dyr, så hadde vi sluppet alle de frekke ufordragelige barna overalt. Alle skulle vært vennlig og høflig mot hverandre, hjulpet hverandre å lært seg å ta vare på sine medmennesker og dyra våre.

Gjest Sommertid
Skrevet

Off, det hadde blitt en helt forferdelig verden, eller kanskje utrolig underholdene?

En hel skokk med mennesker som har en psykisk lidelse som innvolverer halusinasjoner, og ikke fått behandling for det, for der hadde jo ikke vert behandlere :skratte:

Det hadde vert rot over alt for siden alle var rotete hadde ingen trengt å rydde(jeg rydder kun fordi jeg må), fint lite matlaging(hadde nåkk dødd av sult ganske fort) og som noen over her sa, en stor gjeng med WoW spillere :fnise:

Nei, jeg tror verden klarer seg meget fint med bare en versjon av meg.

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Hvordan tror du verden hadde vært hvis alle var som deg?

Hadde det vært en bedre eller verre verden? Ville du levd i en slik verden?

Det hadde blitt bare kriger og elendigheter tror jeg

Skrevet

jeg tror verden ville blitt et vakrere sted, visuelt sett. blomster skulle blitt plantet, solnedgangen skulle nytes og ingen hadde hatt harry stil. klassisk musikk ville blitt spilt, alle hadde danset rundt og alle hadde satt pris på å være i for seg selv fra stund til annen. alle ville ha vært litt snillere mot hverandre (innbiller meg selv at jeg er ganske snill). sånn sett ganske positivt, men det hadde vært mye negativt og! blandt annet ville verden blitt mindre sosial, ville blitt drukket hauger av vin i helgene, og alle ville ha klaget hele tiden.

når det gjelder vitenskapen og slik ville vi nok hengt langt etter. fysikk og sånt er ikke noe for meg!

nei, jeg er glad alle er forskjellige, jeg.

Skrevet

huff, det hadde aldri gått :fnise:

alt for sta og perfeksjonist!

Om alle skulle ha hatt ting gjort på sitt vis, så hadde det nok vært en del krangler :sjenert:

Men samtidig så hadde nok alle vært hyggelige mot hverandre! Det er jo positivt! ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig glad ikke alle er som meg :fnise: Men noen forskjeller fra i dag:

*bedre ressursforvaltning sånn i stor skala, mindre (evt ingen) biler, mindre forbruk, mye sparing :ler:

*utviklingen ville vært ganske langt innen kjemi og biologi

*folk ville vært hyggelige, morsomme og høflige, men utrolig snarsinte og kommet med sure kommentarer til kjente og ukjente. Ingen ville blitt spesielt godt kjent med hverandre

*folk ville hatt en mye mer positiv innstilling til kunst og kultur

*hus o.l ville vært miljøvennlige, men kanskje ha noen konstruksjonsfeil pga slurv

*overbefolkning ville IKKE blitt et problem

Skrevet

Å kjære vene, tør ikke tenke på det en gang....

AnonymBruker
Skrevet

da hadde folk ventet med å gå på trikken til de andre hadde gått av. alle hadde brukt blinklys og sett mindre på tv. damene hadde brukt kjoler og fine sko. mennene vet jeg ikke!

• Liker 1
Gjest Bloodless
Skrevet (endret)

Pro's and con's, tenker jeg.

Vi hadde ikke hatt dyremishandling, religion eller krig. Men det hadde vært en hel skokk med teknisk udugelige mennesker, som ville blitt sinte og sure hver gang de ikke fikk til noe. Men alle hadde kildesortert, og gått til jobb hver dag. Så en renere verden hadde det så absolutt vært. Men gud så kjedelig da.

Endret av Bloodless
Gjest Rampunge
Skrevet

Sminke- og alkoholindustrien ville gått konkurs.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...