mirrmurr Skrevet 4. januar 2011 #1 Skrevet 4. januar 2011 Finnes det noen kjekke kart på nett? For å utbrodere litt.... Tankte å legge ved en link til et eller annet kart, med kjørebeskrivelse til/fra kirke og festlokale. Det eneste stedet jeg vet om, er gulesider, og der kan jeg ikke legge inn start og stopp punkt og få dette opp igjen når jeg klikker på linken (litt dumt forklart, men jeg tror dere vet hva jeg mener?). Får bare opp gulesider sin startside.... Anyone?
Pingting Skrevet 4. januar 2011 #2 Skrevet 4. januar 2011 Det går an å linke til kartet Se på knappene øverst til høyre i kartet - der går det an å dele både på sosiale medier, kopiere link og sende på e-post.
Gjest Silvermist Skrevet 4. januar 2011 #3 Skrevet 4. januar 2011 Du kan jo lage deg et kart på gule sider, ta en skjermdump (screen shot), og sende den.
Gjest Silvermist Skrevet 4. januar 2011 #4 Skrevet 4. januar 2011 Eller det som Pingting sa :gjeiper:
Anglofil Skrevet 4. januar 2011 #5 Skrevet 4. januar 2011 Jeg har brukt googlemaps, men det går også ann å bruke finn.no. Mvh Yvonne
mirrmurr Skrevet 4. januar 2011 Forfatter #6 Skrevet 4. januar 2011 Da blir det forskning på dette! Takker! Jeg inrømmer det villig vekk, er IKKE fink i data, og må støtt og stadig ha hjelp til det som andre betegner som "teit"!
lilleGrethe Skrevet 4. januar 2011 #7 Skrevet 4. januar 2011 Jeg bruker stort sett Google. Sett inn reiseruten du vil ha, og så kan du klikke på link øverst til høyre, på den blå linjen over kartet. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå