juliane Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #21 Del Skrevet 22. januar 2011 Panna cotta kommer nok til å blir gjentatt, helt kurant den altså! Ellers veiedag i dag - nye 700 gram ned denne uka! OG - BMIen min har igjen tippa under den magiske grensa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #22 Del Skrevet 23. januar 2011 I dag tenkte jeg jeg skulle prøve meg på en lavkarbo-pizza, siden jeg har skikkelig lyst på pizza og vi har alt vi trenger i hus. (I alle fall hvis jeg trikser litt med oppskrifta). A var derimot veldig skeptisk og vil heller ha pølse og lompe. Jeg håper jeg lager verdens beste lavkarbopizza og at han kommer til å sitte der med laaaang nese! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 23. januar 2011 #23 Del Skrevet 23. januar 2011 Åh, du må dele oppskrift hvis pizzaen blir god! Har lyst til å prøve selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 27. januar 2011 #24 Del Skrevet 27. januar 2011 Hvordan var den pizzaen? Jeg har foreløpig ikke smakt god lavkarbopizza, så jeg begynte bare å lage den uten bunn.. Så det var jo egentlig ikke pizza i det hele tatt: fyll og saus med ost på. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #25 Del Skrevet 27. januar 2011 Pizzaen var ikke så verst altså! Hvis man forventer seg pizza som er prikk lik vanlig hvetebunn blir man selvfølgelig skuffa, men det var bedre enn forventet. Tror litt av cluet var at jeg laget den veldig tynn, da ble det ikke så veldig "omelettsmak" eller hva jeg nå skal kalle det. http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=27866 Har spist sjokolade i dag, masse. dumme mensen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 27. januar 2011 #26 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg spiser nudler Dumme mørket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå