Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg???

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Lurer på hva en sang fra filmen "Moulin Rouge" (trur det skrives slik)heter og hvem som opprinnelig har den. Litt av teksten går slik: "what a wonderful world it would be" eller noe i den duren. Finnes teksten på nett noen plass?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Kan det være Sam Cooke med Wonderful World?

Prøv å søk på nettet etter Sam Cooke, kanskje du finner den:)

Skrevet

Heisann!

Jeg var og rotet litt i cd-samlingen vår, men jeg vet ikke helt om jeg kan hjelpe deg så veldig mye..

I den ene sangen synger han " How wonderful life is, now you're in the world". Det er vel det nærmeste jeg kom! Det er sang nr 6 på Moulin Rouge cd'en og heter "Your Song"

Jeg har dessverre mistet det lille heftet som ligger inni coveret, så jeg vet ikke hvem som har skrevet den, men hvis du går i en musikkforhandler så kan du jo smugkikke!!

Håper dette hjalp deg litt:)12

Skrevet

Tror kanskje den Sam Cooke-låta er på Heart og soul-plata (samleplate for masse nydelig musikk i samme sjanger). Men er litt usikker. Du kan jo sjekke, hvis det er den låta...12

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg vet at Elton John synger denne sangen, men er ikke sikker på om det er han som har skrevet den!

Gjest Anonymous
Skrevet

Tusen takk for hjelpen alle sammen. Det var "your song" jeg lette etter. Tusen takk til deg 08juni02 for teksten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...