Gå til innhold

Andre som har bestilt fra Feeluniuqe i det siste?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg skikkelig bekymret! Bestilte for varer for over en uke siden, men har enda ikke fått mail om at det er sendt! Pengene er trukker for konto for lenge siden, og jeg har skrevet mail, for flere dager siden, for å høre om det er noen problemer og om de sender ordren snart. Fader, nå er jeg irritert :( Aldri skjedd før, og jeg liker ikke sånnt :kjefte:

Sånn var det ikke sist, da fikk jeg mail omtrent dagen etter....

Andre som har bestilt i det siste og fått respons!? Er dette vanlig praksis?

Videoannonse
Annonse
Gjest Vulture
Skrevet

Jeg har lest på diverse forumer og blogger at det ikke tar ei uke som de påstår, men nærmere to uker. Mulig at det tar noen dager før de sender ut produktene. Jeg bestilte varer fra Feel Unique og Nelly.com på lørdag, og det er kun Nelly.com som har pakket og sendt varene hittil av de to.

Gjest Silvermist
Skrevet (endret)

Jeg har ikke hatt problemer de gangene jeg har bestilt fra Feelunique, men har derimot ventet siden 31. oktober på en pakke fra Lookfantastic.com :kjefte:

Har sendt flere mail, fått svar hvor de beklager så mye og lover å sende pakken på nytt.

Siste jeg hørte var at de skulle sende den 10. desember..Jaudå.

Sendte en hissig mail i dag, nå har jeg fått nok :(

Endret av Silvermist
Skrevet

Jeg har også sendt dem mail anngående tilbakebetaling av toll og mva og jeg har ikke fått svar. Har sendt dem mail 3 ganger nå. Det at du ikke har fått mail om at varene er sendt er rart, men de har sikkert mye å gjøre nå etter jul og nyttår. Vi får vel bare være tålmodige.

Skrevet

Jeg bestilte to pakker fra Feelunique i romjulen. Tok ca en uke fra bestillingen til jeg fikk mail om at det var sendt. (Fikk den siste i dag) Synes ikke det er så merkelig at det tar litt tid i julen.

• Liker 2
Skrevet

Bestilte varer fra feeluniqeue 27.12., som ble sendt 29.12. Aldri opplevd at det har tatt mer enn to dager fra jeg har bestilt varen til den har blitt sendt. Vet ikke om de kanskje har veldig mange bestillinger som skal ut nå pga salget, men da burde de si ifra om at det vil kunne ta lengre tid.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bestilte to pakker før helga, og de er sendt. Også bestilte jeg en i løpet av helga, har fått bekreftelse på at varene er bestilt, men de er ikke sendt ennå. Kan nok ta ekstra tid pga jula.

AnonymBruker
Skrevet

Helt forferdelig at det er sånn noen ganger.Blir jo helt stressa av sånnt, jeg. Logga meg inn på konton min på FU nå, og der stod det at det var sendt i dag. Puh.....Nå får jeg sikkert sove i natt :ler: Regner med det tar lang tid før det kommer da, innom toll og hele pakka..Må være sparsom på Joico shampoen framover da. :fnise: Men det er i allefall håp, da.

Gjest Vulture
Skrevet

Jeg bestilte varer fra Feel Unique 1.januar, men fremdeles ikke fått noe beskjed om at de er sent. Står fremdeles bare "pending" :tristbla:

Er nok bare veldig utålmodig, jeg kan tenke meg det er svært mange som bestiller fra nettsiden i nyttårsalget.

Skrevet

Jeg bestilte en pakke fra FU den 30.12 og fikk beskjed om at den var sendt allerede dagen etterpå :D Har aldri hatt problemer med FU og bare opplevd god service og rask leveringstid. Men det er nok, som mange andre her sier, pga nyttårssalget :) Du får nok pakken din skal du se :)

Skrevet

Et spm fra en nybegynner:

Får man også tilbakebetalt MVA/TOLL fra Feelunique når man handler for over kr 200???

Har tenkt å handle for over kr 200 på ett produkt...

Har gjort dette smertefritt på Strawberrynet, men har lyst å teste FU :)

Skrevet

Et spm fra en nybegynner:

Får man også tilbakebetalt MVA/TOLL fra Feelunique når man handler for over kr 200???

Har tenkt å handle for over kr 200 på ett produkt...

Har gjort dette smertefritt på Strawberrynet, men har lyst å teste FU :)

Ja, er bare å sende inn kopi av kvitteringen :)

Skrevet

Ja, er bare å sende inn kopi av kvitteringen :)

Er det et sted på nettsiden til FU der de informerer om fremgangsmåten? :roll:

Finner ikke...Har bare sett at de sender gratis, men toll/mva koster...

Skrevet

Er det et sted på nettsiden til FU der de informerer om fremgangsmåten? :roll:

Finner ikke...Har bare sett at de sender gratis, men toll/mva koster...

Aner ikke, denne måten er nok grei å følge.

Skrevet

Jeg bestilte 3 pakker i helgen som var. De tok 1 dag mellom hver sendte ordre. Så idag ble den siste pakken sendt. Jeg har aldri opplevd at de bruker så "mye" tid på å få sendt en pakke. Siden det er flere som opplever det nå, tror jeg det er fordi de har mye å gjøre! :)

Vi jenter har liten tålmodighet når det gjelder pakker, eller hva? :ler:

Dagens høydepunkt for tiden er å sjekke postkassa! :fnise:

Skrevet

Bestilte før jul, og da tok det under en uke, pluss noen dager på å tilbakebetale tollen.

Men bestilte noen varer på mandag, og har enda ikke fått bekreftelse på at de er sendt, så de har nok litt ekstra å gjøre etter jula.

Gjest Silvermist
Skrevet

Jeg bestilte en hårkur fra feelunique på tirsdag, og fikk mail om at den var sendt i dag.

Men jeg venter fremdeles på den j***a pakken jeg bestilte fra lookfantastic 31. oktober :kjefte:

Skrevet

Aner ikke, denne måten er nok grei å følge.

Tusen takk!!!

Noen som vet om man skal skrive KONTOnummer, eller KORTnr man skal ha betalt tilbake til? Regnet vel egentlig med at det er samme kortnr som man betalte varene med de tilbakebetaler til?

Gjest Distiller
Skrevet

Takket være denne tråden fant jeg ut at det er salg på Feelunique. Takk ;)

Skrevet

Tusen takk!!!

Noen som vet om man skal skrive KONTOnummer, eller KORTnr man skal ha betalt tilbake til? Regnet vel egentlig med at det er samme kortnr som man betalte varene med de tilbakebetaler til?

Kontonummer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...