Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vurderer å lage meg en twitter profil i tillegg til facebook, men jeg er usikker på twitters funksjoner i forhold til facebook. Jeg er skeptisk av natur, så jeg lurer på følgende:

-Blir navnet mitt søkbart for alle via google? Og twitter? Eller kan dette sperres av slik at bare venner/følgere kan søke meg opp?

-Er det samme system når det gjelder venneforespørsler?

-Kan man laste opp bilder og videoer eller kun tekst?

-Er det "liker-knapp" og kommentarmuligheter på statusoppdateringene man legger ut?

Håper noen kan svare :)

Hilsen litt nysgjerrig ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vurderer å lage meg en twitter profil i tillegg til facebook, men jeg er usikker på twitters funksjoner i forhold til facebook. Jeg er skeptisk av natur, så jeg lurer på følgende:

-Blir navnet mitt søkbart for alle via google? Og twitter? Eller kan dette sperres av slik at bare venner/følgere kan søke meg opp?

Du må ikke skrive dit ekte navn, kan hvis du vil, men ikke nødvendig. Og ja, du kan sperre av slik at folk må spørre deg om å kunne følge deg.

-Er det samme system når det gjelder venneforespørsler?

Ikke så stor erfaring med dette, men de må spørre for å evt kunne følge deg.

-Kan man laste opp bilder og videoer eller kun tekst?

Man kan legge til bilder som blir gjort om til lenker, samme med video tror jeg.

-Er det "liker-knapp" og kommentarmuligheter på statusoppdateringene man legger ut?

Nei, dette er ikke mulig. Du kan svare med en reply, men ikke med en kommentar under slik at flere kan se den i den forstand.

Håper noen kan svare :)

Hilsen litt nysgjerrig ;)

Svarte så godt jeg kunne i det minste :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...