Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har erfaring med elektrolyse av overleppe? Må det veldig mange behandlinger til for å få ønsket resultat?

Jeg har noen mørke hår på overleppa, men jeg orker ikke styre med bleking eller voks, og vil da gjerne prøve noe mer permanent. Hårene er ikke svarte, men jeg er veldig lys, og når de ligger tett i tett så ser man de ganske godt i skarpt lys eller på noen bilder. Vil helst bare ha de bort.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke personlig erfaring, men moren min har gått fra mye hårvekst i annsiktet til nesten ingenting. Har tatt lang tid, og er visst vondt, men for henne har det i alle fall vært verd det.

Skrevet

Laser er vel mer aktuelt nå enn elektrolyse!?

AnonymBruker
Skrevet

^Er ikke vanlig laser noe uegnet til små områder som overleppe da? Har hørt det kan gi brannsår og så må jo håret først barberest bort, er jo ikke alle som ønsker det.

AnonymBruker
Skrevet

TS her igjen, jeg har noen få mørke, lange hår, ellers er de andre veldig lyse men fortsatt lengde på. Pga det tenkte jeg at elektrolyse var mest aktuelt, da jeg også vil fjerne de lange lyse hårene i samme slengen. Men som sagt har ikke noe erfaring med dette, så vet ikke helt hvordan det fungerer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...