Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen her annbefale meg en god håndkrem som virker. Jeg sliter med tørre hender og tørre neglebånd som flasser sikkelig:( Jeg bruker en fra apoteket nå, men den funker ikke har fått eksem av den til og med:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler L´Occitane Shea handcream, tykk og god handkrem som har hjulpet veldig på mine tørre hender :)

Skrevet

Anbefaler L´Occitane Shea handcream, tykk og god handkrem som har hjulpet veldig på mine tørre hender :)

Signerer, denne er veldig god :)

Skrevet

hvor kan jeg kjøpe den

Gjest Sobril
Skrevet

Sverger til A-kremen man får kjøpt på apoteket. Kan brukes til alt :)

Skrevet

Syntes den rosa kremen man kan kjøpe overalt funker kjempe flott jeg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mest fornøyd med Dead Sea Spa Magik sin håndkrem, kan kjøpes på Vita eller på nett. L'Occitane sin liker jeg ikke lukta på, men den er jo også god.

Skrevet

Spenol! Et helt fantastisk produkt :jepp: Jeg har alltid slitt med tørre hende, som har blitt 10 ganger tørrere etter påføring av fuktighetskrem, men har nå brukt spenol i et par år og sliter ikke i det hele tatt med tørre hender lenger! Billig og enkelt :happy:

• Liker 1
Skrevet

Kjøper min L´Occitane hos Feelunique.com :)

Skrevet

hvor kan jeg kjøpe den

Feelunique.com har den ihvertfall.

Skrevet

tusen takk, men blir hendene veldig fete oh klissete av den eller trekker den godt inn?

Den trekker godt inn, tar ikke lang tid.

Skrevet

Har god erfaring med A-creme (brun krukke) :sjenert:

Skrevet
Burts bees anbefaler jeg på det sterkeste. Produkter fri for parabener og ikke testet på dyr. Fås kjøpt på Boots apotek og diverse utsalgsteder i Norge. Håndkremen er helt rå, jeg bruker den daglig, og såre hender er en saga blott!
Skrevet

OT, men annbefaler (i tillegg til en god håndkrem), å ga en antibac stående fremme på badet. Hjelper utrolig mye for tørre hender å bruke denne i stede for å vaske seg så ofte. Og hendene blir faktisk renere enn om man vasker seg.

Skrevet

OT, men annbefaler (i tillegg til en god håndkrem), å ga en antibac stående fremme på badet. Hjelper utrolig mye for tørre hender å bruke denne i stede for å vaske seg så ofte. Og hendene blir faktisk renere enn om man vasker seg.

Hendene blir da bra tørre av antibac også, synes det er verre med den enn såpe og vann.

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Jeg sverger til Hemp håndkrem fra Body Shop når jeg har tørre hender!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...