AnonymBruker Skrevet 4. januar 2011 #1 Skrevet 4. januar 2011 Jeg har opplevd en ekstrem moderering en kommentar jeg la igjen i en blogg, og lurte egentlig på om dette er vanlig. Hvor går egentlig grensen på moderering i kommentarer på blogger? Jeg surfet litt på en skjønnhetsblogg (ikke noen som er "kjent" på forumet her, så det er ikke vits å spekulere, jeg er ikke ute etter å henge ut noen). Ei veldig pen, oversminket jente med superplettfri hud. Trolig rundt 17 år hvis man går etter oppførselen/væremåten. Jeg la merke til at mange av kommentarene gikk i "Herregud så nydelig du er", "Ååååå så perfekt hud du har, hvordan klarer du det?". Jeg kommenterte på sistnevnte kommentar, at veldig mye pudder og redigering i photoshop ga et slikt resultat. Det var ganske åpenbart på flere av bildene pga slurvete bilderedigering, så det er ikke noe jeg trodde. Jeg hadde ikke forventet at kommentaren skulle få stå. Den var på en måte litt frekk, selv om den var sann. Men da jeg sjekket igjen neste dag for å se om jeg hadde fått svar på tiltale, eller om kommentaren var blitt fjernet, fikk jeg litt bakoversveis. Da var kommentaren endret til; "Du har så nydelig hud, jeg er kjempemisunnelig ". Jeg holdt på å dette av stolen av latter! Ikke rart jenta har så mange "fans", hvis hun bare endrer kommentarene hun ikke liker! Er dette noe som er vanlig? Jeg trodde virkelig ikke at folk endret på kommentarer, sånn bortsett fra å sensurere evt. banning, sensitive opplysninger, personangrep eller lignende. :O
Gjest Blondie65 Skrevet 4. januar 2011 #2 Skrevet 4. januar 2011 Fysj. Moderering slik at mening med innlegg blir endret er helt utrolig ufint. Da er det bedre (i alle fall et par hakk) at de sletter de innleggene de ikke liker.
Lykkelitenen Skrevet 4. januar 2011 #3 Skrevet 4. januar 2011 haha, nå måtte jeg le her. Seriøst? Sikker på at dette var din kommentar? At din ikke har blitt tatt bort og dette er en med samme navn? For i såfall er det jo bare helt utrolig.
EmmaW Skrevet 7. januar 2011 #5 Skrevet 7. januar 2011 Helt normalt blant utseendefikserte fjortisbloggere. Utrolig synd at mange av dem overretusjerer bildene sine til de ligner på barbiedukker. Lurer på hvordan det da vil være å stå foran baderomsspeilet og vite at man ikke har et tilsvarende verktøy irl for å glatte ut potensiell ujevn tenåringshud? (Men så er jeg nok litt for gammel til å skjønne "greia".)
Wombat Skrevet 7. januar 2011 #7 Skrevet 7. januar 2011 Jeg visste heller ikke at det var hverken mulig eller vanlig, men jeg tar det som en advarsel om at man ikke burde etterlate hverken navn eller avatar overalt på internet siden det man sier bokstavelig talt kan bli vrengt på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå