Rachel Skrevet 19. oktober 2003 #1 Del Skrevet 19. oktober 2003 List opp alle fordelene ved å ha barn du klarer å komme på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rachel Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter #2 Del Skrevet 19. oktober 2003 For min del, sett fra et egoistisk synspunkt: -jeg kjeder meg nesten aldri lenger -man har alltid en meget god grunn til å stå opp om morgenen og fortsette å leve -å ha et barn er jevnt over den aller største gleden i livet mitt -jeg har blitt kjent med meg selv på en ny måte -det føles bra å bli elsket fordi man er mamma -når jeg er på jobb føler jeg at det gir mer mening å være der når man har en liten munn hjemme som skal mettes og en liten kropp som skal ha varme klær -det er mye morsommere å leke gjemme-leken enn å se på dårlige tv-serier om kvelden -det er utrolig givende og interessant å følge utviklingen til et menneske, fra unnfangelse til fødsel, og etter fødselen (det er da det er best!) -jeg deler det største man kan dele som partnere i kjærlighet og hverdag med mannen jeg elsker ++ mye mer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 19. oktober 2003 #3 Del Skrevet 19. oktober 2003 *Det vakreste syn i verden er søsken som sitter sammen i sofaen og koser... *Også er de utrolig vakre når de er rene og pene og sover i sengene sine på et ny-ryddet rom..... *Maken til kjærligheten som den du får fra barna dine finnes ikke på jord *Jeg blir dritrik på barnetrygd... (ja særlig....) *Man får masse fine gaver hele tiden, spsielt tegninger *Jeg har lært mye om meg selv *gleden over storfrokostbordet søndagsmorgen..... *det finnes ingen større opplevelse i verden enn å føde et barn....... *løpe opp og kysse barna* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 19. oktober 2003 #4 Del Skrevet 19. oktober 2003 Du lærer å sette pris på at du ikke lenger er det viktigste. Du blir mindre selvopptatt. Barnet ditt går forran alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå