Gå til innhold

Mellommåltid før trening?

Anbefalte innlegg

Gjest Mynona83
Skrevet

Noen som har noen tips til noe å spise ca. 2 timer før trening?

Jeg må spise like før jeg drar fra jobb, og der har vi bare vannkoker og kjøleskap, så mulighetene for kokkelering er små. Jeg er heller ikke keen på å stå å "lage" noe som tar mer enn 5 min i arbeidstiden.

Sikkert noen som tipser om å lage noe på morgenen, og ta med på jobb - og det er en god ide, men jeg kjenner meg selv godt nok, så jeg vet at det ikke kommer til å skje.

Har hatt med meg havregryn-koppene fra Bjørn noen ganger, men begynner å bli lei. Noen som har andre tips til kjappe måltider?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som har noen tips til noe å spise ca. 2 timer før trening?

Jeg må spise like før jeg drar fra jobb, og der har vi bare vannkoker og kjøleskap, så mulighetene for kokkelering er små. Jeg er heller ikke keen på å stå å "lage" noe som tar mer enn 5 min i arbeidstiden.

Sikkert noen som tipser om å lage noe på morgenen, og ta med på jobb - og det er en god ide, men jeg kjenner meg selv godt nok, så jeg vet at det ikke kommer til å skje.

Har hatt med meg havregryn-koppene fra Bjørn noen ganger, men begynner å bli lei. Noen som har andre tips til kjappe måltider?

Jeg spiser kalde lettkokte havregryn med melk og en hel banan i skiver. Smaker helt ok - gir mye drivstoff til treningen.

De bjørnkoppene er ok, men de inneholder altfor lite havregryn og for mye sukker. I tillegg er det spinnvilt dyre.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tar meg et par knekkebrød med smøreost før jeg går fra jobben.

Skrevet

Jeg har ofte med meg en liten pose med frukt på jobben; en banan, en pære, en eple og ett par klementiner, kanskje noen druer.På jobb har jeg en pose havregryn og noen beger med vanniljeyoghurt stående. Skjærer frukten opp i biter; heller over litt vanniljeyoghurt og en dæsj med havregryn.Et lite dryss kanel på toppen er kjempegodt ( om man liker kanel).

Gjest Mynona83
Skrevet

Takk for tips! Håper det kommer flere og.

Et par knekkebrød blir litt lite for meg, for jeg spiser dette måltidet i 15.30 tiden, og pga lang reisevei og trening er ikke middag (neste måltid) før i 19.30 tiden, så jeg må ha noe som varer en stund. Pleier å ta en banan eller yoghurt rett før trening også noen ganger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...