AnonymBruker Skrevet 4. januar 2011 #1 Skrevet 4. januar 2011 noen som vet et gratis film/musikkviskningsprogram? har endel filmer å musikk/opptak fra forskjellige mobiler som windos media player ikke vil spille, så helst noe som spiller så mye som mulig.... gjerne med link til downloadsiden, data-IQen min er ræva...ups
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2011 #3 Skrevet 4. januar 2011 VLC är helt suveränt. kan du hjelpe meg å legge inn link, skulle gjerne prøvd selv men jeg klarer alltid å rote det så veldig til.... uannsett tusen takk for tipset! :D
madison rose Skrevet 4. januar 2011 #4 Skrevet 4. januar 2011 støtter VLC! du kan laste det ned her. 1
Gjest hogwash Skrevet 4. januar 2011 #5 Skrevet 4. januar 2011 VLC är helt suveränt. Bra råd og bra nick! Spiller av tilnærmet alt problemfritt. 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2011 #6 Skrevet 4. januar 2011 støtter VLC! du kan laste det ned her. kjempetusen takk!!! da fikk jeg spilt av filmene med lyd å alt!!!! supert!!!
LetThemEatCake Skrevet 4. januar 2011 #7 Skrevet 4. januar 2011 Bra råd og bra nick! Spiller av tilnærmet alt problemfritt. Thanks baby!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå