Gå til innhold

Forloverens kjole

Fremhevede innlegg

Skrevet

Min forlover har en flott lysegrønn selskapskjole kjøpt inn til ball, som hun har tenkt å bruke. Jeg vet hun har lyst på ny, og hvis hun finner ut at hun skal kjøpe noe kan det godt hende jeg blir med og ser. Vi pleier jo å shoppe sammen ellers også :D

Skal derimot ikke legge føringer på hennes valg, og skal heller ikke sponse kjole.

Er enig med alle (?) over i at skal man bestemme bør man være med å betale!

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Forloveren min kan gå med akkurat hvilken kjole hun vil i bryllupet mitt. Noe annet synes jeg vil være litt merkelig. Jeg vet jo at hun ikke stiller i brudekjole og slør...

Skrevet

Det er bare å si seg enig med absolutt alle andre her:

min forlover får ha på seg akkurat hva hun vil,

stoler selvsagt på henne og at hun velger en fin kjole!

Skrevet

Min forlover får selvfølgelig velge selv hva hun skal ha på seg i bryllupet. Hun har mange flotte kjoler i skapet, men kjenner jeg henne rett kommer hun tll å anskaffe en ny til da. Hun og jeg går så ofte vi kan og shopper sammen så om forholdene ligger tilrette for det gjør vi kanskje det denne gangen også. Men hun bestemmer helt og holdent selv hvilken kjole hun eventuelt vil bruke pengene sine på.

Jeg tenker jeg kommer til å betale frisør for henne som en takk

Skrevet

Da vi giftet oss, valgte min forlover sin kjole helt på egenhånd og jeg var heller ikke med å betalte den. Dette er en kjole hun har brukt etter bryllupet vårt også.

Hadde jeg stilt krav til hennes antrekk, synes jeg det hadde vært riktig at jeg også hadde betalt kjolen hennes.

Gjest Engel, ikke pålogget
Skrevet

Jeg skal ha to forlovere, og de får begge ordne antrekk selv. Vet at begge både har bunad og pene kjoler fra før, om de vil ha noe nytt velger de selv. Hun ene vil være gravid i 5. mnd under bryllupet, så hun må muligens ordne et annet antrekk. Jeg skal selv ha mørkeblå kjole, og om noen andre velger å komme i samme farge er helt greit! Jeg er bruden uansett, ingen fare for at noen tar feil der! Og å overstråle meg på bryllupsdagen min er garantert ikke mulig! :wink:

Skrevet

Vi kommer ikke til å legge oss bort i hva slags kjole forloveren min velger, det stoler jeg på at hun finner ut av selv... Vi kommer heller ikke til å betale den... Det er fullt og helt opp til henne hva hun vil ha på seg...

Regner med at hun blir kjempefin... :)

Skrevet

Jeg var med min forlover da hun kjøpte kjole, men det var fordi hun ønsket selskap. Jeg la ingen føringer for hvordan kjolen skulle være, og det hadde jeg da heller ingenting med, siden jeg ikke skulle betale for den! Hun valgte en fotsid rød, enkel kjole som var veldig fin!

Skrevet

Det har unektelig sine fordeler med mannlig forlover, må jeg si :wink:

Skrevet

Så lenge hun skal betale kjolen selv, synes jeg hun kan velge kjole helt selv. Hun bør jo ha en kjole hun er komfortabel i og dessuten skal sikkert kjolen brukes ved senere anledninger enn bryllupet også.

(Hvis forloveren er med på brudekjoleprøvingen til bruden, kan jo bruden bli med forloveren og finne forloverkjole og, og dermed hinte om hva som er pent/mindre pent. :sjarmor: )

Skrevet

Hun står helt fritt til å velge den kjolen hun vil! Hun var med meg da jeg kjøpte brudekjolen, og begynte med en gang den var i boks å planlegge sin egen kjole. Jeg kommer ikke til å tilby meg å betale for kjolen hennes, men jeg har allerede sagt at hvis hun vil sette opp håret så kan vi gjøre det sammen for min regning :D

Skrevet

Min forlover velger selv hvilken kjole hun vil ha. Stoler helt og holdent på hennes klessmak.

Og hun betaler den selv... :P

Skrevet

Jeg tror jeg kommer til å være med henne når hun skal finne kjole, men det er fordi hun vil ha meg med! Vi har vært å sett på noen kjoler og jeg har sagt hvilke jeg liker! Men jeg regner med at hun skal kjøpe og da får hun bestemme selv hvilken hun vil ha! Jeg sier bare hva jeg mener, men det er jo klart hun skal bestemme kjolevalget selv....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...