AnonymBruker Skrevet 4. januar 2011 #1 Skrevet 4. januar 2011 I det siste merker jeg at jeg ikke føler så mye lenger. Jeg er ikke glad, men jeg gråter heller ikke, opplever mer en følelse av tomhet. Det er en del ting i livet mitt jeg ikke trives med og som jeg jobber hardt med å endre på, og det er nok årsaken til at jeg blokkerer følelsene litt ute. Jeg har ikke tid til å gråte mer, og jeg har ikke mye å være glad for, derfor går jeg rundt med nøytralt humør som en zombi. Jeg vil helst ikke gjøre så mye på fritiden, og det er få ting jeg engasjerer meg i. Venner synes jeg fort blir slitsomme. Jeg vet egentlig ikke hvordan jeg har det, for jeg føler ingenting. Er det flere som har hatt det sånn?
Gjest Per Gunnar Skrevet 12. januar 2011 #2 Skrevet 12. januar 2011 Jeg har det sånn og har hatt det av og på i mange år. Jeg klarer ikke sette meg inn i andres gleder eller sorger, gråter nesten aldri, ser ikke frem til noen ting. Tenner ikke spesielt på hverken kvinner eller menn, så varige forhold har jeg aldri. Jeg er en kjekk kar med humor og Glimt i øyet, så familie og venner lurer hele tiden på hvorfor jeg ikke har kjærste. I sosiale sammenhenger spiller jeg med og oppfører meg som forventet, for å være sosialt akseptert. Det eneste som gjør meg glad er å få andre til å le... det er humoren som holder meg oppe. Det værste er at det er ingenting som inspirerer meg lenger, det er så langt mellom inspirerende mennesker jeg møter at jeg blir lei. Nå interesserer jeg meg ikke lenger for andre folk. Jeg kunne fortsatt å skrive i timesvis ... Mvh gutt 31
Gjest Pieces Skrevet 12. januar 2011 #3 Skrevet 12. januar 2011 Hei du/dere ! Dette høres ut som depresjon for meg. Har du vurdert å få hjelp? Mvh Pieces
anonMrX Skrevet 27. august 2021 #4 Skrevet 27. august 2021 Jeg har det samme, men er ikke trist/deprimert. Siden 2019 har jeg drastisk mistet emosjonene jeg hadde før.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #5 Skrevet 27. august 2021 anonMrX skrev (9 minutter siden): Jeg har det samme, men er ikke trist/deprimert. Siden 2019 har jeg drastisk mistet emosjonene jeg hadde før. Går du på antidepressiva av noe slag? Vet ihvertfall at de medisinene kan gjøre deg flat følelsesmessig.. Anonymkode: 4fddd...8cf
anonMrX Skrevet 27. august 2021 #6 Skrevet 27. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Går du på antidepressiva av noe slag? Vet ihvertfall at de medisinene kan gjøre deg flat følelsesmessig.. Anonymkode: 4fddd...8cf Jeg tar ingen medisin
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #7 Skrevet 27. august 2021 Tilbringer du mye tid på nett bør en logge av litt f.eks. Anonymkode: fd721...3ae
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #8 Skrevet 27. august 2021 Å føle tomhet er også en form for nedstemthet. Du har mistet gleden for aktiviteter du tidligere interesserte deg for og du har ikke interesse for venner. Dette høres ut som depresjon. Anonymkode: 7f003...528
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #9 Skrevet 27. august 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Tilbringer du mye tid på nett bør en logge av litt f.eks. Anonymkode: fd721...3ae Jeg er ute hver dag og går tur. Det hjelper ikke mye. Bare som tidsfordriv og distraksjon. Det er jo godt så klart Anonymkode: ce177...a9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå