teeny91 Skrevet 4. januar 2011 #1 Del Skrevet 4. januar 2011 Hei. Prøver på nytt, med en ny prøvedagbok, den andre blei så feil Jeg er ei jente på 20 år, bor med samboeren min. Vi har god økonomi og bor i leilighet, har båt og bil, det som trengs egentlig. Er bare en ting som mangler syns vi og det er en liten i huset. Vi har snakket om dette en god stund, vi er snart prøvd å få barn 7mnd, men ingenting har hent. Har fått litt ømme nipler, og synes jeg spiser litt mer enn jeg gjorde før. Men trenger ikke å være noe for det da, er sikkert jeg som bare leiter etter symptomer å tror hehe.. Tar gjerne imot tips å sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
teeny91 Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #2 Del Skrevet 5. januar 2011 Har ikke fått mensen enda, det er bra :D Tenkte jeg skulle ta en graviditetstest på fredagen, viss ikke mensen kommer da, jeg får bare satse på at den ikke kommer! Klarer nesten ikke å vente med å ta testen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 21. februar 2011 #3 Del Skrevet 21. februar 2011 Hvordan går det med prøvingen? Ser det er lenge siden du har skrevet her inne. Er dere fremdeles prøvere eller har det klaffet for dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå