AnonymBruker Skrevet 4. januar 2011 #1 Skrevet 4. januar 2011 Hva er det verste du har smakt? Ikke hva du ikke liker så godt, men har du noen ting du synes smaker ekkelt og aldri kan tenke deg å smake mer? Det verste jeg har smakt er vørterøl. Jeg ble dårlig og kastet opp straks jeg fikk det nedover halsen. Ellers liker jeg det meste og har heldigvis ikke noe dårlig forhold til smaker. Men forstår ikke hvorfor noen klarer vørterøl !
Gjest Silvermist Skrevet 4. januar 2011 #4 Skrevet 4. januar 2011 Tia Maria, erter, brunost og gammelost.
Sugerøret Skrevet 4. januar 2011 #5 Skrevet 4. januar 2011 remulade ,fleste typer dressinger,lever (namm tia maria....)
Avaleona Skrevet 4. januar 2011 #7 Skrevet 4. januar 2011 Det "olivensmøret" (vet ikke hva det kalles) man får servert til brød før maten i Hellas. Ugh!
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2011 #8 Skrevet 4. januar 2011 Komle...fysj....får det ikke ned! Hva er komle? Er det en sort potetballe? Da liker jeg det, ellers har jeg kanskje ikke smakt komle. TS. Ansjos anser jeg som uspiselig. Det går på kokt egg men helst den som er lagt i en type brennvin. Tia Maria, erter, brunost og gammelost. Gammelost har jeg heller ikke smakt. Men jeg har luktet på det en gang hos en eldre i familien. Ble ikke tilbudt det, men kunne smake hvis jeg hadde lyst. Men har dere smakt vørterøl og hva mener dere om det? (Må jo være noen som liker det siden det selges i alle butikker)
SusanneGullet Skrevet 4. januar 2011 #9 Skrevet 4. januar 2011 Leverpostei og forskjellige muggoster Det spiser jeg ikke igjen Æsj.
Anglofil Skrevet 4. januar 2011 #12 Skrevet 4. januar 2011 Smør på brødskive. Det takler jeg ikke, da brekker jeg meg. Mvh Yvonne 1
Fanta Exotic Skrevet 4. januar 2011 #14 Skrevet 4. januar 2011 Dadler, tunfisk, lutefisk og spagetthi ala capri
Gjest Violently Happy Skrevet 4. januar 2011 #15 Skrevet 4. januar 2011 (endret) Men forstår ikke hvorfor noen klarer vørterøl ! Å nomnom! Beste jeg vet å drikke! ^^ Verste jeg vet må være svisker, dadler, lutefisk, blekksprut og snegler. Yish! Endret 4. januar 2011 av Violently Happy
Pimp Skrevet 4. januar 2011 #16 Skrevet 4. januar 2011 jeg spiser alt dere hav nevnt (er en gris, I know) det jeg kommer ALDRI til å smake på er rødbetsalat med majones. Er veldig glad i rødbeter, men en gang i Russland fikk jeg en sånn salat, og jeg spøy senere, så aldri mer! men synes mayo er veldig godt på en brødskive med makrell i tomat da;)
Fluffe Skrevet 4. januar 2011 #18 Skrevet 4. januar 2011 -tomater -fisk -en saus jeg smakte på i Tjekkia(fysj) -lutefisk -pinnekjøtt -mølje Dette er ikke en mattrett men det smaker helt jævelig : ritalin som sitter fast i kjeften og smuldrer seg opp...
Ella_Grey Skrevet 4. januar 2011 #19 Skrevet 4. januar 2011 (endret) Den brune fettet på laksen, fettet på kveite, krabbe!!! ... ja, og torskelever og blodpannekaker eller blodklubb Endret 4. januar 2011 av Ella_Grey
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå