AnonymBruker Skrevet 4. januar 2011 #1 Skrevet 4. januar 2011 Hvor kjøper man plumbo? Finner det ikke i rimabutikken der jeg bor. Må man på større butikker eller spesialbutikker for å få kjøpt det?
redchilli Skrevet 4. januar 2011 #2 Skrevet 4. januar 2011 Jeg kjøper det på matbutikken:) Har kjøpt på kiwi og spar! Hør med de som jobber der om du har de butikkene i nærheten!
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2011 #3 Skrevet 4. januar 2011 og helt utenfor spørsmålet, plumbo (ihvertfall i pulverform) er rørleggernes værste mareritt!! Det legger seg lett i klumper og blir som sement, ødelegger virkelig. Har du tette avløp ville jeg heller dratt på en VVS-foretning og kjøpt avløpsåpner, da får du noe som både virker og som faktisk er anbefalt av rørleggere.
Gjest Spinell Skrevet 4. januar 2011 #4 Skrevet 4. januar 2011 Rimabutikken? Både Spar og Kiwi har i alle fall Plumbo her i byen. Rema og Rimi handler jeg sjelden på. Hvis butikken ikke har Plumbo, kan det godt være de har andre avløpsåpnere, som ikke har samme rykte på seg for å tette til og ødelegge rørene som Plumbo har. Denne er ganske vanlig, og Mr Muscle har en liknende.
ashera Skrevet 5. januar 2011 #5 Skrevet 5. januar 2011 Mudin er tingen! Det er flytende, og fås kjøpt f.eks. på fargehandel eller Jernia. 1
Handy-man Skrevet 6. januar 2011 #6 Skrevet 6. januar 2011 Jobber i en byggevare og vi anbefaler Mudin til å åpne avløp, ellers anbefaler jeg en VGartikkel om avløpsåpning, som blant annet sier hvorfor man ikke bør bruke plumbo. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå