Gå til innhold

Hvor kjøpe plumbo

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor kjøper man plumbo? Finner det ikke i rimabutikken der jeg bor. Må man på større butikker eller spesialbutikker for å få kjøpt det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøper det på matbutikken:) Har kjøpt på kiwi og spar! Hør med de som jobber der om du har de butikkene i nærheten!

AnonymBruker
Skrevet

og helt utenfor spørsmålet, plumbo (ihvertfall i pulverform) er rørleggernes værste mareritt!!

Det legger seg lett i klumper og blir som sement, ødelegger virkelig.

Har du tette avløp ville jeg heller dratt på en VVS-foretning og kjøpt avløpsåpner, da får du noe som både virker og som faktisk er anbefalt av rørleggere.

Gjest Spinell
Skrevet

Rimabutikken? :fnise:

Både Spar og Kiwi har i alle fall Plumbo her i byen. Rema og Rimi handler jeg sjelden på.

Hvis butikken ikke har Plumbo, kan det godt være de har andre avløpsåpnere, som ikke har samme rykte på seg for å tette til og ødelegge rørene som Plumbo har. Denne er ganske vanlig, og Mr Muscle har en liknende.

Skrevet

Mudin er tingen! Det er flytende, og fås kjøpt f.eks. på fargehandel eller Jernia.

• Liker 1
Skrevet

Jobber i en byggevare og vi anbefaler Mudin til å åpne avløp, ellers anbefaler jeg en VGartikkel om avløpsåpning, som blant annet sier hvorfor man ikke bør bruke plumbo.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...