Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil gjerne ha tak i en solkrem som jeg kan bruke i ansiktet hver dag..

Jeg har tidligere brukt Vichy fra apoteket, den har faktor 50 eller noe.

Men problemet er at huden blir lett fett av å ha faktor i tillegg til kremen jeg bruker..

Vet dere om en solkrem som ikke gjør en blank i løpet av dagen?:)

Den skal altså være med høy faktor, og vil ha den seperat fra hudkremen jeg ellers bruker.

Videoannonse
Annonse
Gjest Fikira
Skrevet

Har du prøvd solfaktor som spray? Syns det er mindre klissete enn de man smører på.

Skrevet

hei:)

Må den ha ca faktor 40-50? Jeg bruker MD formulations antioxidant moisturiser kver dag med faktor 20.

Denne gir masse fuktighet og beskyttelse. min favoritt:)

ellers anbefaler jeg the make up store sine solkremer. jeg har fått mye kviser av solkremer fra disse merkene; vichy og de andre på apoteket, matis, decleor o.l men denne er den eneste jeg ikke får kviser av:)

fin og lett i konsistensen. tror de har solkremer opp til faktor 30

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en gul fra Clinique til ansiktet med faktor 40, den glinser såklart rett etter at jeg tar den på, men det skal ikke mange minutter før den trekker inn. Hvis jeg skal rett ut blant folk tar jeg på litt transparent lett pudder fra Mac, et lite strøk og tada, matt hud.

AnonymBruker
Skrevet

La Roche Posay (Anthelios XL spf50+) for combination to oily skin. Helt tyntflytende. Eneste bra produktet de har på apoteket spør du meg... Har brukt denne flere sesonger og kommer til å fortsette med den. Trekker veldig lett inn:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...