ensom­ Skrevet 4. januar 2011 #1 Skrevet 4. januar 2011 Jeg har ofte tenkt jeg vil danne en blogg med fine bilder av meg selv og steder jeg liker og ting jeg er glad i, men jeg faar meg ikke til aa gjore det. Det er veldig koselig synes jeg naar folk toor aa legge ut bilder av seg selv og skriver personlig om seg og sitt, siden jeg er nysgjerrig paa folk flest og liker aa se liv rundt meg, baade paa byen, paa kafe, og paa blogger :o) Men er det lurt synes du aa legge ut bilde av deg selv paa internett?
Gjest Fikira Skrevet 4. januar 2011 #2 Skrevet 4. januar 2011 Ikke noe problem det. Bare tenk litt nettvett..altså ikke legg ut bilder du ikke tør å dele med bestemor,naboen og sjefen...nakenbilder for eksempel =D
ensom­ Skrevet 4. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2011 Ikke noe problem det. Bare tenk litt nettvett..altså ikke legg ut bilder du ikke tør å dele med bestemor,naboen og sjefen...nakenbilder for eksempel =D Nei, jeg tenkte mere paa helfigursbilder og slike ting, der en er fullt paakledd seff, jeg vet ikke, har hoort de kan manipuleres. Men jeg er nok litt for mye worrypot :o) Jeg skriver paa engelsk tastatur for PCen min er engelsk, jeg bor i England, saa har ikke alle de norske bokstavene.
Gjest Fikira Skrevet 4. januar 2011 #4 Skrevet 4. januar 2011 sjansen noen bruker ditt bilde til å redigere om til nakenbilder er vel ganske liten. Ikke noe jeg gidder å bekymre meg for hvertfall =)
The Kitten Skrevet 4. januar 2011 #5 Skrevet 4. januar 2011 Det er ikke noe galt i å legge ut anstendige bilder av seg selv.
Gjest Spinell Skrevet 4. januar 2011 #6 Skrevet 4. januar 2011 Tenk etter hva du vil med bloggen din: vil du at alle skal se bildene, eller er det utvalgte venner og familie? Eller litt begge deler? Avhengig av hvilken bloggplatform du velger har du muligheten til å passordbeskytte enkeltinnlegg, eller legge inn en forhåndsgodkjenning av hvem som kan se bloggen din, alt i følge denne lenken. Kanskje dette kan være aktuelt for deg? Det finnes sikkert andre muligheter enn de som nevnes i lenken også. Den som leter finner
ensom­ Skrevet 4. januar 2011 Forfatter #7 Skrevet 4. januar 2011 Det er ikke noe galt i å legge ut anstendige bilder av seg selv. Nei, jeg synes ikke det jeg heller, men det er en viss angst ute og gaar hos folk likevel, tror jeg, eller kanskje jeg tar helt feil. Selv tenker jeg ingenting om jeg ser bilder av folk paa internett, men jeg tenker ikke utifra meg selv. Saa hva med de folka som lager videoblogg og legger ut video om seg selv, hva synes dere om det?
ensom­ Skrevet 4. januar 2011 Forfatter #8 Skrevet 4. januar 2011 Tenk etter hva du vil med bloggen din: vil du at alle skal se bildene, eller er det utvalgte venner og familie? Eller litt begge deler? Avhengig av hvilken bloggplatform du velger har du muligheten til å passordbeskytte enkeltinnlegg, eller legge inn en forhåndsgodkjenning av hvem som kan se bloggen din, alt i følge denne lenken. Kanskje dette kan være aktuelt for deg? Det finnes sikkert andre muligheter enn de som nevnes i lenken også. Den som leter finner Takk for tipset :o) Jeg vil vel egentlig danne blogg fordi jeg sooker kontakt med folk i verden, ikke direkte vennskap og slike ting for det er litt vanskelig siden jeg bor i England og jeg savner til tider Norge og gaar og besooker norske blogger og jeg synes bilder av folk og hus og hage og fine landskap osv, eller bilder av julebaksten deres er kjempekoselig. Det blir straks mere personlig enn bare tekst synes jeg, og pynter opp kjedelige sider ogsaa. Men jeg er fremdeles redd for aa gjore dette selv. Det handler nok litt om aa oonske aa oppnaa et vennlig nettverk av positive tilbakemeldinger til og fra hverandre. At folk er snille og greie med hverandre i stedet for at de rakker ned paa hverandre. Hoort det uttrykket; strangers are just friends you haven't met yet? Det synes jeg er veldig fint.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå