Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber samme plass hver sommer, og der har jeg møtt en fyr, han jobber også der, men vi jobber ikke sammen da. Har vært forelsket i han i 4 år når (litt pauser innimellom), men kjenner han nesten ikke, har bare snakket litt med han. jeg er sjenert, og det er han også. Han har jo ikke prøvd å ta så mye kontakt med meg da, men noen ganger har han gjort ting som har fått meg til å få opp håpet igjen. han er veldig fin da, vet at flere også syns det, men som sagt sjenert, men jeg er ikke så fin, og føler at han aldri kunne vært forelsket i en som meg. Har aldri sagt til noen at jeg liker han, men flere venner og familiemedlemmer har sagt til meg at de tror jeg og han hadde passet sammen.

Har så lyst å ta kontakt med han, men vil ikke ødlegge, skal jo tross alt møte han til sommeren. Vet ikke helt hvordan jeg kan ta kontakt? men har han på facebook. har tenkt på å skrive en litt dagligdags pm til han.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

kan forresten nevne at jeg er 21, han er 23 og ingen av oss har vært i noe forhold før.

trenger virkelig noen råd om hvordan jeg kan ta kontakt, eller om jeg i det hele tatt burde ta kontakt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...