missfidget Skrevet 19. oktober 2003 #1 Skrevet 19. oktober 2003 Hva skal være det neste ting du kjøper? Holder du øye på noe? Jeg selv sparer for de her: http://www.bianco.com/collection/w-2-3.asp De ligger rundt et tusen lapp så det ble nok en stund til jeg er klar... Hva står på deres ønskeliste?
Gjest Lea Skrevet 19. oktober 2003 #2 Skrevet 19. oktober 2003 Jeg har trålet hele byen etter den perfekte buksa. Leter fremdeles etter en beige/sandfarget "dressbukse" uten press og lavt liv, men med strech i stoffet.
Arwen Skrevet 19. oktober 2003 #3 Skrevet 19. oktober 2003 Jeg er på jakt etter en beige topp med V - hals og knyting i halsen (hvis dere skjønner) Har letet lenge, men ingen har :cry:
Gjest Lea Skrevet 19. oktober 2003 #4 Skrevet 19. oktober 2003 Jeg er på jakt etter en beige topp med V - hals og knyting i halsen (hvis dere skjønner) Har letet lenge, men ingen har :cry: De har sikkert sånne topper i den butikken som har den perfekte buksa mi
philippa starck Skrevet 19. oktober 2003 #5 Skrevet 19. oktober 2003 Jeg skal kjøpe meg en knallrød Peak-jake som jeg har siklet etter siden påske, omtrent! Til daglig kler ikke jeg meg særlig "sporty" - er mer høye hæler -type - men når jeg skal kle meg litt sporty, så mangler jeg den ultimate jakken. Så nå skal jeg bare komme meg avgårde og få kjøpt den! (var i Kløverhuset på lørdag, men Mannen orket ikke å vente mer på meg, så vi gikk hjem istedetfor å kjøpe jakke... )
Gjest Hulderjenta Skrevet 19. oktober 2003 #6 Skrevet 19. oktober 2003 Det var denne svarte jakken min da.. Som skal være litt sid, elegant og kul, ikke i ullstoff, figursydd/kroppsnær... Som jeg bare ikke finner noen steder.....
Gjest Liten Skrevet 19. oktober 2003 #7 Skrevet 19. oktober 2003 Huldre-Lise, Burberry (eller var det Mulberry? husker aldri forskjellen jeg) har en jakke som kan passe beskrivelsen din. Om du er i Oslo, så har de den utstilt i vinduet på House of Scotland i Elisenbergveien.
Vianne Skrevet 19. oktober 2003 #8 Skrevet 19. oktober 2003 Jeg leter etter den perfekte, svarte pologenseren. Den finner jeg aldri. Den siste jeg kjøpte meg ble skjoldete etter første vask. Så om noen har en perfekt pologenser, så gi en lyd om hvor den er kjøpt..
Miracl3 Skrevet 19. oktober 2003 #9 Skrevet 19. oktober 2003 Jeg skal kjøpe en rød pologenser i føyelsstoff. Mangler bare litt penger så jeg må vente til lørdag.Den kommer til å passe perfekt til de nye svarte buksene mine. Også må jeg kjøpe en vinterlue , den jeg kjøpte forrige uke passet ikke helt. One size stod det men jeg er for tjukk i hue
Gjest Hulderjenta Skrevet 19. oktober 2003 #10 Skrevet 19. oktober 2003 Huldre-Lise, Burberry (eller var det Mulberry? husker aldri forskjellen jeg) har en jakke som kan passe beskrivelsen din. Om du er i Oslo, så har de den utstilt i vinduet på House of Scotland i Elisenbergveien. Er i Bergen jeg, da...... Men kanskje de har sånn jakke her og? Er ikke så bevandret i sånne dyre butikker, jeg, men kan jo ta en titt! Takk for tipset!
villkatt Skrevet 20. oktober 2003 #11 Skrevet 20. oktober 2003 Har du vært på Oasis i Telegrafen?? LItt dyrt, men kan høres ut som stedet for en slik jakke
Gunilla Skrevet 20. oktober 2003 #12 Skrevet 20. oktober 2003 Jeg skal kjøpe en rød pologenser i føyelsstoff. Mangler bare litt penger så jeg må vente til lørdag. Ah!! Det vil jeg ha også! Jeg er så glad i pologensere, er så glad i fløyel, er så glad i rødt!! I hvilken forretning??
Gjest Hulderjenta Skrevet 20. oktober 2003 #13 Skrevet 20. oktober 2003 Har du vært på Oasis i Telegrafen?? LItt dyrt' date=' men kan høres ut som stedet for en slik jakke [/quote'] Det har du helt rett i! Takk for tipset! :D
Gjest lmari Skrevet 20. oktober 2003 #14 Skrevet 20. oktober 2003 En topp til å ha ved siden av mitt svarte skjørt som skal brukes på julebord om to uker... Vil egentlig helst ha noe med litt glitter og stas - siden skjørtet er svart...
Ingeborg Skrevet 20. oktober 2003 #15 Skrevet 20. oktober 2003 Svarte, høye vinterstøvletter i skinn... jeg har lave svarte og høye brune, men må komplettere... Har en tendens til å bli dyrt, sånt. Men jeg vet ikke helt hva jeg skal ha, da.
Salamandra Skrevet 20. oktober 2003 #16 Skrevet 20. oktober 2003 Jeg leter etter en beige/hvit varm ytterjakke med litt lengde på som kan brukes til både skjørt og bukse jeg.. Og støvler/sko/skoletter (teit ord.. ) i beige/hvitt som også kan brukes til både bukser og skjørt.. Og så skal det ikke koste så altfor mye.. Men jeg er flink til å finne fine ting billig da.. burde egentlig jobbet med det prosfesjonelt jeg.. I helgen for eksempel kjøpte jeg: boblejakke, strømpebukse, vanter og votter til sønnen min, ytterjakke, to par sko (høst og vinter), olabukse, hettegenser og belte til mannen min og to skjerf, et par vanter, foundation, hårvoks og lipgloss til meg selv.. har ikke helt oversikten på hvor mye det kom på men det var ca 1800,- tror jeg .. i allefall godt under 2000,- Flink? :D
tuji Skrevet 20. oktober 2003 #17 Skrevet 20. oktober 2003 Topper med litt dyp utringning, men ikke slik at det blir vulgært.
Gjest Ethereal Skrevet 20. oktober 2003 #18 Skrevet 20. oktober 2003 Jeg burde begynne å se meg om etter julebordskjole før det blir utplukket i de små størrelsene.... Ellers har jeg god lyst på en ny flaske Cashmere Mist, og noen treningsklær, en ny BH....
Gjest Liten Skrevet 20. oktober 2003 #20 Skrevet 20. oktober 2003 Er ikke så bevandret i sånne dyre butikker' date=' jeg, men kan jo ta en titt! Takk for tipset![/quote'] Bare hyggelig! Er ikke så bevandret i sånne butikker jeg heller, men går forbi den nesten hver dag og får hvertfall med meg det som henger i vinduet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå