Gjest Tipo Skrevet 4. januar 2011 #1 Skrevet 4. januar 2011 Jeg lurer på hvilken serier som fanger folk såpass at de venter i spenning på neste bok. Jeg venter på: Ghost Story i Dresden serien skrevet av Jim Butcher. Dexter is Delicious i Dexter serien av Jeff Lindsay. Og jeg følger med på utgivelser av både Ann Aguirre og Patricia Briggs.
Wonders Skrevet 4. januar 2011 #2 Skrevet 4. januar 2011 House of Night-serien med bok 8 -Awakened kommer om en måned ca
^^Belle^^ Skrevet 5. januar 2011 #3 Skrevet 5. januar 2011 Jeg DØR etter å få lese siste bok om Eragon. Det er enda usikkert når den kommer, men synes det snart er på tide. Har ventet i...et par år nå? Ellers pleier jeg å kjøpe True Blood-bøkene så snart de kommer. Nestemann nå er Dead Reckoning som er forventet i mai i år.
sofie777 Skrevet 5. januar 2011 #4 Skrevet 5. januar 2011 Venter på den siste boken i Wheel of Time-serien. Den skal komme i november eller rundt der, så da håper jeg det stemmer. Blir spennende å få vite hvordan det hele slutter eller begynner på nytt igjen. 2
Rotehøna_21 Skrevet 5. januar 2011 #5 Skrevet 5. januar 2011 Jeg venter også på true blood 11. Gleder meg som en liten unge..
cilipili Skrevet 6. januar 2011 #6 Skrevet 6. januar 2011 Jeg venter på en Kindle som er på vei i posten
Gjest C-C Skrevet 6. januar 2011 #7 Skrevet 6. januar 2011 House of Night-serien med bok 8 -Awakened kommer om en måned ca Du kan glede deg, begynte på den i natt og jeg er helfrelst. Må prøve å få den til å vare en stund siden den neste nok ikke kommer før i november:D
Gjest Bond Skrevet 8. januar 2011 #8 Skrevet 8. januar 2011 Siste Wheel of Time - tror rundt slutten av året neste bok i Songs of Ice and Fire - kommer ut i februar
Sarhann Skrevet 8. januar 2011 #9 Skrevet 8. januar 2011 Traitor Spy Trilogy bok 2 kommer i postkassa mi i mai:) og selvfølgelig siste bok i Wheel of time
Tonka Skrevet 10. januar 2011 #10 Skrevet 10. januar 2011 Ellers pleier jeg å kjøpe True Blood-bøkene så snart de kommer. Nestemann nå er Dead Reckoning som er forventet i mai i år. Er det sant? Åh, jeg var så redd for at siste bok i den serien var skrevet. Driver og sparer den serien for at den skal vare lengst mulig, så jeg har bare lest til og med bok 7. Nå gjorde du mandagen min laaaangt bedre! (Er ikke så vanskelig å glede, nei...)
Rotehøna_21 Skrevet 10. januar 2011 #11 Skrevet 10. januar 2011 Nye Harry Hole boka som kommer en eller anna gang til høsten...
cilipili Skrevet 13. januar 2011 #13 Skrevet 13. januar 2011 Nye Harry Hole boka som kommer en eller anna gang til høsten... Klarer nesten ikke vente på den
Quasis Skrevet 13. januar 2011 #14 Skrevet 13. januar 2011 Jeg venter også på true blood 11. Gleder meg som en liten unge.. Da er vi fler! :) 1
Lady Lovelylocks Skrevet 13. januar 2011 #15 Skrevet 13. januar 2011 Nye Harry Hole boka som kommer en eller anna gang til høsten... Jeg også!!!
Safira Skrevet 17. januar 2011 #16 Skrevet 17. januar 2011 Jeg DØR etter å få lese siste bok om Eragon. Det er enda usikkert når den kommer, men synes det snart er på tide. Har ventet i...et par år nå? Samme her! Ellers henger jeg så langt etter i seriene jeg holder på med at jeg ikke "trenger" å gå rundt å vente på nye bøker, jeg har allerede enormt mange som ligger og venter på meg
Estë Skrevet 17. januar 2011 #17 Skrevet 17. januar 2011 (endret) Neste / siste bok i Wheel of Time, A Song of Ice and Fire, Kingkiller Chronicles og the Stormlight Archive. Er stort sett fantasy jeg venter på. Edit: Bond, hvor har du det fra at neste Song of Ice and Fire -bok kommer i februar? Ønsker virkelig at du har rett, men alle steder jeg ser står det bare at utgivelsesdatoen ikke er satt enda. Endret 17. januar 2011 av Estë
Gjest Bond Skrevet 18. januar 2011 #18 Skrevet 18. januar 2011 (endret) Edit: Bond, hvor har du det fra at neste Song of Ice and Fire -bok kommer i februar? Ønsker virkelig at du har rett, men alle steder jeg ser står det bare at utgivelsesdatoen ikke er satt enda. Vel, her står det at det er februar2011. Vet ikke om det er riktig da.. Endret 18. januar 2011 av Bond
tiriel Skrevet 20. januar 2011 #19 Skrevet 20. januar 2011 House of Night-serien med bok 8 -Awakened kommer om en måned ca Den venter jeg også på og så venter jeg på den 11 boken i Southern Vampire Mysteries (true blood) den kommer i mai
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2011 #20 Skrevet 20. januar 2011 Black dagger brotherhood-serien med bok 9 : Lover unleashed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå