Gå til innhold

Hvor mange gjester?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange gjester skal dere ha i deres bryllup? Har dere delt opp hvem som er invitert til middag og hvem som er invitert til fest?

Vi hadde egentlig tenkt å be 40 stykker, men er nå oppe i 48. Alle er invitert til både middag og fest.

Mvh Yvonne :heiajente:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer vel ann på hvor stort busjett man har og hvor mange mennesker som er i livet ditt nå man vil feire denne viktige dagen med..?

Skrevet (endret)

Det kommer vel ann på hvor stort busjett man har og hvor mange mennesker som er i livet ditt nå man vil feire denne viktige dagen med..?

Ja, selvsagt, men jeg tror du misforsto mitt spørsmål. Jeg spør fordi jeg er nysgjerrig på hvor mange andre skal be og hvordan de arrangerer sitt bryllup, ikke for å få råd til hvordan jeg selv skal arrangere mitt bryllup som sådan, det er allerede klartlagt (og derfor svarte jeg på mitt eget spørsmål). Det var bare et spørsmål med andre ord, ingenting annet. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Gjest Fikira
Skrevet

Meg, mannen og de to nødvendige vitnene.

Ikke noe stort altså.

Skrevet (endret)

Vi har invitert 83 mennesker. Så langt har 48 takket ja. :)

Forøvrig er alle invitert til både middag og fest. :)

Og nå er tallet oppi 78 stk. :)

Endret av Lachesis
Skrevet

Vi inviterte 132 gjester men det var kun nermeste familie og forlovere som ble invitert til middag.:)

Skrevet

Vi har en foreløpig liste på 60, men da er det regna med følge til de over 18 (det er 4 stk under). Alle blir bedt til middag :)

Skrevet

Håper vi blir rundt 80 stk:)

Skrevet

Vi skal invitere 70 stk. Alle til middag!

Skrevet

46 stk til middag og til fetsen blir vi ca 60 gjester totalt

Skrevet

Sitter og går igjennom listen nå faktisk, og er oppe i 68 stk, alle til "full pakke", men regner med at ca 55 kommer....

Skrevet

oss to, mamma,forlover,svigermor og en god bekjent...selve festen vet jeg ikke..

Skrevet

Vi ba rundt 40 stk til både middag og fest, ble ikke mer enn 33 da :)

Men det er jo hva man gjør det til selv. Vi hadde et billig bryllup, med koldtbord, og kjøpte all alkoholen selv i Sverige.

Skrevet

vi blir ca 70 gjester. inviterer alle til middag. tenker det blir greiest slik både for oss og gjestene.

AnonymBruker
Skrevet

Vi var 100 stk. Inviterte 120. Alle til middag. Gjorde det rimelig, da, med selvlaget koldtbord og grendahus. Skulle gjerne hatt et litt mer staselig og lettvint bryllup der vi kunne bestilt en pakkeløsning, men i vår familie er det tradisjon for å invitere hele slekta, og vi ville ha med så mange venner som mulig, uten å ta opp lån, og da ble det slik. Det ble veldig hyggelig, altså :-)

Skrevet

Vi inviterte 83 og 72 har takket ja. :)

Skrevet

Alle blir invitert til middag, glemte å svare på det.

Skrevet

Vi skal ha 41 stykker til middagen. Mens det kommer ca 16 stykker til kaffe etter middagen. Har så stor familie at det blir en god del. :)

• 2 uker senere...
Skrevet

vi har 58 stykker på gjestelisten til nå.. men blir kanskje fler..:) blir alle til middag og fest:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...