Gå til innhold

Kadust sin gale verden.

KaDust

Anbefalte innlegg

Men tror jeg hopper til sengs. Må opp ekstra tidlig i morgen, fordi jeg må rekke å rense tatoveringen før jeg drar på kurs. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mankini'en vi kjøpte var til Guriane :opplyser:

Men jeg er jo for fin til bading! :jolie:

Flott. Da slipper jeg å kjøpe badedrakt til jeg skal i svømmehallen :lol:

Men tror jeg hopper til sengs. Må opp ekstra tidlig i morgen, fordi jeg må rekke å rense tatoveringen før jeg drar på kurs. :sukk:

Sov godt, Ka! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hogwash

God natt, ja! :klem:

Også en :hug: til Guriane da!

Grønn? Gul? :klo:

Legg merke til at den røde er veldig lik mellom klemmene, regnet derfor med de to andre kulørte var oss :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Jaja, var helt sånn!

Da har jeg dusjet og stelt og vaska tatoveringen. Og for første gang siden rett etter den er blitt tatt, ser man hva det er!

Nå skal jeg på kurs, men merker jeg er nervøs for om jakka skal gnage på den eller ei, siden genseren ikke når opp. HMM.

På kurset idag, så skal vi ha intervju-trening. Noe jeg synes er kjipt, for jeg klarer ikke ta rollespill alvorlig. Dvs at jeg da ikke vil klare å være seriøs og faktisk øve på intervju når de sitter der + at jeg hater spørsmålene hvor jeg skal si 3 positive og negative ting om meg selv. Mehh! Men men.

Egentlig er jeg (igjen) ikke helt i form. Våknet med skikkelig sår hals, hovne øyner, hodevondt og tett nese. :snurt: Når skal syken min gi seg a? Godt jeg har legetime på fredag. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rollespill er morsomt, men det er jo lek. Ikke noe man gjør seriøst for å få øvelse i noe. :sjenert:

Æsj, jeg får ikke i meg frokost siden kjøkkenet ser faen ikke ut. Jeg var borte i går, så det er jo fullpakka med mat som har stått siden søstra forsynte seg osv. :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Vi bruker rollespill mye når vi øver i konfliktsituasjoner i jobben min. Tro det eller ei, det funker for meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, tviler ikke noe på at det funker for andre. Er bare jeg som er litt spesiell. ;):fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: Mah!

Nå er jeg hjemme igjen, og venter på at Linci skal komme over. Vi skal trene bikkjene idag rundt 6-7 tiden. På tide at Lasse og Sigel gjør opp som folk! :lol:

Så kommer tante innom for å hjelpe oss litt, for Linci er jo så redd at det smiter bikkjene. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Mah!

Nå er jeg hjemme igjen, og venter på at Linci skal komme over. Vi skal trene bikkjene idag rundt 6-7 tiden. På tide at Lasse og Sigel gjør opp som folk! :lol:

Så kommer tante innom for å hjelpe oss litt, for Linci er jo så redd at det smiter bikkjene. :fnise:

:vinke: KA-DOG!

Skal du trene Sigel ? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mhm, skal det, K! :jepp:

Og jess, raggsokken. :fnise: Bikkja til Linci er redd så han angriper Sigel og da blir det kamp!

Takk, du og Guriane. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...