Gå til innhold

Kadust sin gale verden.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg kan faktisk...eh... :sjenert: ...drikke bernaise rett fra koppen. Den er altså så utrolig god at... :daane:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, at du orker Margareth. :hakeslepp: Men hver sin smak!

Og ketchup, fysj K!

Forandring er kjekt ofte, ja.

JESS! Det er jeg blitt, så nå må du passe stumpen din, ellers kommer jeg å tar deg K. :lur:

Ketchup er jo :hjerte:

:hakeslepp: ja, det må jeg jo da :hakeslepp: Så skummelt...KaDust har fått sånn egen blå illetruende skrift på navnet sitt når hun er inne i en dagbok :redd: K82 plasserer stumpen inntill veggen og lover å oppføre seg bra :fnise:

Skrevet

Ketchup er helt knallpang! :biggrin: Heinz er den beste. :jepp:

Skrevet

Ketchup er helt knallpang! :biggrin: Heinz er den beste. :jepp:

:5: men jeg liker idun best da :jepp:

Skrevet

Idun ketchup er for spesielt sarte ganer...eller "barn i alle aldersgrupper", får vi vel være formildende å si. ;) Men ok, den er ikke vond den heller akkurat.

Gjest snoopy_93
Skrevet

Den maten så veldig god ut, KaDust! :happy:

Skrevet

Ikke det at jeg vil det i det hele tatt, men hvordan blir noen en mod? :klo:

Skrevet

Syking, Margareth. :hakeslepp: At du orker!

Men, K. Du oppfører deg mesteparten av tiden, så vær ikke redd! :kose:

Og ja, det var nam. :nigo:

Vel, Margareth, jeg vet ikke.

:fnise:

Gjest loveli
Skrevet

Du sa du skulle ta permanent makeup for litt siden. Har du gjort det? Er du formøyd? :)

Skrevet

Ja, har gjort det. Men er jo ikke ferdig enda, har jo ennå etterfyllingen å ta. :)

Men dette må gro først.

Det går veldig opp og ned om jeg er fornøyd eller ei. Jeg har alltid vært veldig flink til å tegne på selv, og hun bomma litt på opptegninga mi, så det plager meg litt for jeg klarer ikke helt å rette på det. Men jeg er så perfeksjonist og det er jo åpenbart at en annen ikke vil klare det samme som meg.

Men alt i alt er det veldig fint, og alle kommenterer hvor bra det ser ut. :jepp:

Nå bare gleder jeg meg til det er grodd slik at jeg får se ferdige resultatet.

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Håper du blir fornøyd med det endelige resultatet da. Hva har du tatt? Eye-liner og bryn? Jeg vurderer sterkt å ta eyeliner (nede), men er livredd jeg skal se oversminka ut.

Skrevet

Bare bryn.

Trenger vel ikke å ta eyeliner når dere alle trodde jeg var sminket på det ene bildet her uansett. :fnise:

Og ja, eyeliner bare nede kan lett se oversminket ut. Da er det finere med oppe.

Gjest Caitlin
Skrevet

Bilde? Har du delt inside info mens jeg var borte :hakeslepp:

Skrevet

Skal være et bilde som Andreas har tatt et sted i boken min, tror jeg. :roll:

Skrevet

Mmmmm, den maten fristet ganske så hardt akkurat nå! :daane: Er det noe igjen til meg eller? :ler:

Mar; jeg lurer å på hvordan man bare blir modde? :fnise: Man må vel "søke"?

Skrevet

Jeg søkte ikke, jeg ble spurt. :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...